الگوی توانمندسازی مدیران فرهنگی دانشگاه ها تدوین می‌شود

معاون فرهنگی دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: در جلسه معاونان فرهنگی ۱۳ دانشگاه برتر کشور موضوع تدوین چارچوب مشخص برای معاونت های این دانشگاه بررسی شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، مهدی برنجکوب گفت: از ابتدای راه اندازی معاونت های فرهنگی در دانشگاه ها یک چارچوب و روال مشخص برای این معاونت ها وجود نداشت و روند فعالیت این معاونت در دانشگاه های مختلف متفاوت بوده است.

او افزود: باتوجه به اینکه در حال حاضر وظایف کاری در معاونت های فرهنگی دانشگاه ها به صورت کامل مشخص نیست و نیاز است تا چارچوب مشترکی برای معاونت فرهنگی دانشگاه ها تعیین شود.

معاون فرهنگی دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: اکنون دانشگاه ها در حوزه معاونت فرهنگی درخصوص برنامه و بودجه مدل های متفاوتی را اجرا می کنند که باید بستری فراهم شود تا یک روال مشخص در این زمینه تدوین شود.

برنجکوب گفت: در جلسه معاونان فرهنگی ۱۳ دانشگاه برتر کشور همچنین موضوع توانمند سازی مدیران و کارشناسان فرهنگی دانشگاه ها مطرح شد.

او گفت: قرار است دانشگاه تهران در این زمینه الگویی تهیه کند و با موافقت اعضای این جلسه این الگو در دانشگاه های بزرگ کشور اجرایی شود.

معاون فرهنگی دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: باتوجه به اینکه درحال نزدیک شدن به تابستان هستیم بنابراین در این زمان می توان الگوی مربوط به توانمند سازی مدیران و کارشناسان فرهنگی دانشگاه ها اجرایی شود.

20104

کد خبر: 642971

وب گردی

وب گردی