افتتاح نمایشگاه نقاشی احسان مالکی در نیاوران

نمایشگاه نقاشی احسان مالکی با نمایش 30 اثر با تکنیک رنگ و روغن به سبک امپرسیون، جمعه 24 اردیبهشت ماه ساعت 16الی 21 در گالری شماره دوی فرهنگسرای نیاوران افتتاح خواهد شد .

به گزارش ایسکانیوز، آثار این هنرمند با دو موضوع مربوط به فضای شهری ، شامل بخش فیگوراتیو و مناظر شهری می باشد.

احسان مالکی در این خصوص گفت: آثاراین نمایشگاه ، انعکاس آشنایی زدایی از فضای شهری و پیدا کردن زیبایی که درفضای شهری است ولی به چشم نمی آید می باشد. زیرا مردم به دلیل روزمرگی این زیبایی ها را نمی بینند.

وی همچنین افزود:درشهری مانند تهران انرژی خاصی وجود دارد و می توان از ارتباط بین انسان و اتومبیل برای ایجاد فضای هنری مثل انعکاس نور و غیره درآثار هنری استفاده کرد،و توجه مردم را با این نوع فضا ها آشنا کرد.

مالکی درادامه گفت: موضوعاتی را انتخاب کردم که برای خودم نیز چالش برانگیز بوده است ،مناظر شهری با اینکه موضوع تازه ای نیست و در دنیا بسیار کارشده ولی در ایران خیلی کمتر به این موضوع پرداخته شده است. همچنین چالشی نیز برای مخاطبان خواهد بود،درواقع هدف اصلی این نمایشگاه برخورد مخاطب با این آثار می باشد.

مالکی درادامه اظهار داشت :ابعاد آثار بین 45در35 و 70در50 می باشد و قیمت آنها بین چهار میلیون تا ده میلیون ریال است که تعدادی محدودی ازاین آثار به قیمت بالاتر برای مخاطبان عرضه شده است .

گفتنی است احسان مالکی تاکنون 5 نمایشگاه انفرادی درشهرهای اصفهان ،کاشان و تهران برگزارکرده است .

این نمایشگاه از 24 تا 31 اردیبهشت ماه هرروز از ساعت 10 الی 21 و روزهای تعطیل 14 تا 21 در گالری شماره دوی فرهنگسرای نیاوران پذیرای علاقمندان است.

507502

کد خبر: 643083

وب گردی

وب گردی