صادقی در گفت و گو با ایسکانیوز: فراکسیون امید در آینده می تواند در بسیاری از معادلات مجلس دهم تاثیر گذار باشد

منتخب مردم تهران در مجلس دهم می گوید: 158 نفری که در اولین نشست فراکسیون امید حضور داشتند می توانند در بسیاری از معادلات مجلس آینده تاثیر گذار باشند.

محمود صادقی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز با اشاره به نتایج اولین نشست فراکسیون امید که هفته گذشته در مسجد سلمان فارسی برگزار شد، گفت: خوشبختانه دراین نشست 158 نفر حاضر بودند و جلسه بسیار خوبی بود.

وی افزود: من معتقدم فراکسیونی که در اولین جلسه با این تعداد شکل بگیرد بسیار امیدوار کننده است و این فراکسیون در آینده می تواند در بسیاری از معادلات مجلس دهم تاثیر گذار باشد.

صادقی خاطرنشان کرد: البته نا گفته نمایند که برخی دوستان اصولگرا در روز برگزاری نشست نگران شده و مایل بودند این جلسه برگزار نشود و همزمانی برگزاری هر دو جلسه را بهانه کرده و قصد داشتند با لطایف الحیلی مانع برگزاری نشست فراکسیون امید شوند اما اصرار اعضای فراکسیون به بر گزاری جلسه و با استقبال بسیار خوب آن ها منجر به برگزاری آن شد.

این عضو فراکسیون امید در مجلس دهم افزود: مهمترین دستور کار این جلسه تشکیل فراکسیون امید بود که به سر انجام رسید و از اساسنامه آن نیز رونمایی شد تا تمام کارها از جمله ریاست مجلس را در چارچوب فراکسیونی پیش ببریم .

وی تصریح کرد: دیدگاه فراکسیون امید در مورد ریاست مجلس آقای عارف است و در این راستا مهمترین دلیل ما خواست عمومی مردم است که به تغییر رای داده اند.

204/201

کد خبر: 645030

وب گردی

وب گردی