نماینده مردم تهران: نمایندگان بیشتری در آینده جذب فراکسیون امید می شوند/ با اتمام رقابت ها،رفاقت ها شروع می شود

عضو فراکسیون اصلاح طلبان در مجلس می گوید: در آینده تعداد بیشتری از نمایندگان مجلس دهم جذب فراکسیون امید خواهند شد.

سید فرید موسوی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز با اشاره به انتخابات هیئت رئیسه مجلس خاطرنشان کرد: ما همیشه گفته بودیم که در رابطه با هیئت رئیسه تنها نمایندگان هستند که تصمیم می گیرند و از خارج از مجلس باید اجازه دهند نمایندگان طبق سوگندی که یاد کرده اند، عمل کنند.

وی افزود: به طور قطع و یقین کسانی که توانستند در انتخابات هیئت رئیسه دائم، نظر نمایندگان را جلب کنند، ان شاء الله براساس سوگندی که یادکرده اند بتوانند در اجرای آئین نامه و مدیریت مجلس مفید باشند.

موسوی با بیان اینکه دوستی خوبی میان نمایندگان از طیف های مختلف فکری وجود دارد، گفت: تا امروز ما در فراکسیون امید با دوستان فراکسیون ولایت و اصولگرایان رقابت می کردیم اما از این پس رفاقت می کنیم و رفاقت ها آغاز می شود تا بتوانیم مشکلاتی که در کشور وجود دارد را با کمک یکدیگر رفع کنیم.

عضو حزب اتحاد ملت ایران اسلامی تاکید کرد: هیچ گروه، جریان و فراکسیونی در مجلس نمی تواند در رفع مشکلات و بحران هایی که کشور به آن دچار است ، به تنهایی وارد عمل شود و بتواند موثر واقع شود و این دوستی ها روزهای خوبی را برای کشور و مردم رقم می زند.

این عضو فراکسیون امید در پاسخ به این سئوال که با توجه به انتخابات اخیر هیئت رئیسه آیا تعداد اعضای این فراکسیون تغییر خواهد کرد و فراکسیون نمایندگان مستقل را جذب خواهد کرد افزود: این امید را داریم و شواهدی وجود دارد که نشان می دهد قطعا تعداد اعضای فراکسیون امید افزایش پیدا خواهد کرد و در انتخابات های آینده در داخل مجلس و همچنین هنگام رای اعتماد به وزراء این فراکسیون منسجم تر، هماهنگ تر و محکم تر ظاهر خواهد شد.

204/201

کد خبر: 649475

وب گردی

وب گردی