احمد صافی مدیر فنی و سر مربی تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: مذاکره با امیر مهدی زاده تمام شده و او رسما به عضویت تیم کاراته دانشگاه آزاد در آمد.

به گزارش ایسکانیوز؛ تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی در سالهای گذشته توانسته با کسب قهرمانی های متععد به عنوان برترین تیم کاراته ایران از منظر داخلی و خارجی دست یابد این تیم با حضور مستمر در رقابت ها لیگ و مسابقات مطرح جایگاه ویژه ای برای کاراته دانشگاه آزاد کسب کرده است.

امیر مهدی زاده دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی می باشد و یکی از نخیگان کاراته آسیا و جهان است به نوعی یکی از بهترین های وزن 60 کیلو جهان به شمار می رود.

در کارنامه مهدی زاده طلای بازی های آسیایی و طلای جهانی کارته به چشم می خورد. تاکنون مذاکراتی با چند بازیکن شاخص کاراته ایران که نقش تایین کننده ای در قهرمانی کاراته دانشگاه آزاد در سال گذشته داشنتند صورت گرفت و کارهای مقدماتی به همین منظور انجام شده است.
درمیان ستاره های کاراته که با آنها صحبت شده چهره هایی چون همامون درفشی پور، سجاد گنج زاده، مهدی سلطانی، ذبیح اله پورشیب،فداکار و بهمن عسگری به چشم می خورد و در روزهای آتی ارنج کامل این تیم اعلام خواهد شد.
تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی قهرمان دوره گذشته سوپر لیگ کاراته می باشد.

606/602

کد خبر: 652508

وب گردی

وب گردی