تخفیف یک نمایش به دانشجویان

نمایش "صور اسرافیل" به دانشجویان بلیت نیم بها می دهد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومى گروه، نمایش "صور اسرافیل" که از 6 خرداد در سالن استاد سمندریان مجموعه ایرانشهر به روی صحنه رفته و تا کنون بازخورهای مثبتی داشته است، به دانشجویان تخفیف 50% می دهد.

دانشجویان تمامی رشته ها و هنرجویان آموزشگاه ها می توانند یکشنبه تا چهارشنبه هر هفته با ارائه کارت دانشجویی به صورت حضوری از گیشه تماشاخانه ایرانشهر از تخفیف 50% بهره مند شوند.

"صور اسرافیل" پس از تجربه موفق نمایش "پروانگی" که در سال 92 درتئاتر شهر به روی صحنه رفت ،دومین تجربه کارگردانی عامر مسافر آستانه و نوشته سیاوش پاکراه در رابطه با کودکی است که وارد روستایی مرزی و جنگ زده میشود که اهالی آن باورها و رفتارهای عجیبی دارند ، حضور کودک باعث چالشهایی در زندگی اهالی میشود تا اینکه سرانجام...

فاطمه نقوی(مهمان از گروه تاتر بازی)،کاظم سیاحی،بهارکاتوزی،مهدی حسینی نیا، ایلیا نصرالهی بازیگران این نمایش هستند.

"صور اسرافیل" هر شب به جز شنبه ها ساعت 19در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه می رود.

دیگر عواملی که همراه این نمایش هستند: امیرحسین دوانی (طراح صحنه)/ ندا نصر(طراح لباس)/ عابس خلقی (طراح نور)/ مهدی فاتحی(طراح پوستر و بروشور) فربد مایین(موسیقی)/ مهرداد متجلی(عکاس و ساخت تیزر)/ لعیا خرامان (طراح گریم)/حسن جودکی(مدیر تولید)/ مهدی بوسلیک(برنامه ریز و دستیار کارگردان)/ راحیل مرشدی، سیما خوشنویس(گروه کارگردانی)/ آوا فیاض(مدیر تبلیغات و روابط عمومی)/مریم پوراحمد (همکار روابط عمومی)

505502

کد خبر: 652807

وب گردی

وب گردی