بازیگر نمایش «صوراسرافیل»:چندوجهی بودن نقش  برایم فریبنده بود

مهدی حسینی نیا گفت: نقش من لب تیغ قرار دارد و بازی در آن هم شاید کمی خطرناک بود ولی سعی کردم که به سمتی نروم که باورپذیر نباشد.

این بازیگر در گفت و گو با ایسکانیوز از اولین تجربه بازی برای عامر مسافر آستانه گفت: من و عامر در کار قبلی سجاد افشاریان ( او شمال و .... ) بازی میکردیم ولی این بار من به عنوان بازیگر با عامر کار می کنم. دلیل این همکاری این بود که عامر مسافرآستانه روی متن اشراف کامل داشت و جذابیت کار برای من بسیار زیاد بود. در واقع من از قبل برای نقش کشیش انتخاب شده بودم که ویژگی هایی داشت که آن را برایم بسیار متفاوت می کرد . پیچیدگی و چندوجهی بودن نقش بسیار برایم فریبنده بود.

حسینی نیا ادامه داد: نقش من لب تیغ قرار دارد و بازی در آن هم شاید کمی خطرناک بود ولی سعی کردم که به سمتی نروم که باورپذیر نباشد.

حسینی نیا در مورد همکاری با ایلیا نصرالهی گفت: ایلیا شگفت انگیز است و من نمیدانم از کجا کشف شده ولی واقعا عالی است. او در اجرا درخشان است و مثل این می ماند که تمرین برایش کم است و اجرا برایش بسیار مهم است. من تا بحال با کودک کار نکرده ام ولی رابطه خوبی با بچه ها دارم و به ایلیا اعتماد داشتم.

وی در مورد نمایش افزود : این کار یک کار جنگی نیست و بهترین تبلیغ برای این نمایش یک تبلیغ سینه به سینه است زیرا من در بسیاری از خبرها خواندم که این کار ضد جنگ است یا جنگی است ولی در واقع اینطور نیست و ما میخواهیم این فضا را بشکنیم. ما روی صحنه حال خوبی داریم و امیدوارم که این حال خوب تماشاچی را هم جذب کند.

او در مورد استقبال تماشاچیان نیز گفت : ما برای تماشاچی کار می کنیم . ما حرفی را می زنیم و یک عده با آن همذات پنداری می کنند و یک عده خیر. این کار یک ایدئولوژی دارد که ممکن است عده ای با آن همراه نشوند . مهم این است که ما حرفمان را زده ایم.

505502

کد خبر: 653417

وب گردی

وب گردی