تصادف دلخراش زنجیره‌ای  12 خودرو در رودهن/عکس

تصاویرامروز یک دستگاه تریلر به علت تخطی از سرعت مطمئنه در منطقه چناران رودهن زمینه‌ساز سانحه‌ای زنجیره‌ای شد که در آن، هشت نفر مصدوم شدند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از فارس، صبح امروز دستگاه خودروی پرشیا به علت ورود سگ به جاده در منطقه چناران رودهن (مقابل کارخانه شیر هموطن) منحرف می‌شود و با یک دستگاه خودروی پراید برخورد می‌کند که در ادامه با برخورد و سرعت زیاد یک دستگاه تریلر، تصادف زنجیره‌ای در این سانحه رخ می‌دهد.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان دماوند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: نیروهای امدادی در حال رسیدگی به سانحه رانندگی نخست بودند که ترافیک سنگین نیز ایجاده شده بود.

مسعود علیان گفت: با وجود ترافیک سنگین، تریلر با سرعت زیاد در حال حرکت بوده که به علت ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه با 11 خودرو در صحنه این تصادف برخورد می‌کند.

او گفت: وجود کامیون در مقابل این تریلر باعث شد که خوشبختانه این سانحه تلفات جانی نداشته باشند و تنها هشت نفر مصدوم شدند که توسط عوامل اورژانس و جمعیت هلال احمر دماوند به بیمارستان منتقل شدند.

سانحه رانندگی رودهن تلفات جانی نداشت

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران نیز با بیان اینکه سانحه رانندگی صبح امروز رودهن تلفات جانی نداشت، گفت: دستگاه‌ها در پاکسازی این سانحه عملکرد موفقی داشتند.

سیاوش محبی در خصوص تصادف زنجیره‌ای 12 خودرو در منطقه چناران رودهن افزود: یک دستگاه تریلر از نوع کشنده به سمت تهران در حال حرکت بود که بر اثر بی‌احتیاطی و تخطی از سرعت مطمئنه با چند دستگاه خودرو سواری برخورد کرد و باعث مصدومیت چند نفر شد.

او ادامه داد: به لطف خداوند متعال و عملکرد موفق و به‌موقع نیروهای عملیاتی، از جمله پلیس‌راه، هلال احمر، آتش‌نشانی و اورژانس کسی در این حادثه رانندگی فوت نکرد و فقط در سطح چند مجروح بود که توسط آمبولانس‌ها به مراکز درمانی اعزام شدند.

فرمانده پلیس راه شرق استان تهران گفت: به تمامی رانندگان وسایل نقلیه به خصوص خودروهای سنگین توصیه می‌شود که از رانندگی در حالت خستگی و خواب‌آلودگی جداً خودداری و به توصیه‌های پلیس راهنمایی و رانندگی توجه کنند.

اعزام 4 تیم امداد و نجات به تصادف زنجیره‌ای رودهن

سعید طاهری سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند هم گفت: صبح امروز مطلع شدیم که بر اثر بی‌احتیاطی یک دستگاه تریلر تصادف زنجیره‌ای در چناران رودهن رخ داده و باعث مصدومیت چند نفر از هموطنان شده است.

او ادامه داد: با هماهنگی مسؤول امداد و نجات جمعیت هلال احمر دماوند، سه تیم امداد و نجات بلافاصله به صحنه حادثه اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند گفت: یک تیم نجات و دو تیم امداد با حضور هفت نجاتگر کادر و داوطلب از جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند و با هماهنگی مرکز کنترل عملیات پشتیبانی جمعیت هلال احمر استان تهران یک تیم امداد به عنوان پشتیبان از پایگاه امداد و نجات بین‌شهری پردیس که شامل سه نجاتگر کادر و داوطلب بودند در حادثه حضور یافتند.

طاهری افزود : متأسفانه راننده یک دستگاه خودرو سواری پژو بر اثر این حادثه بین تریلر و یک دستگاه کامیون گرفتار شد که با همت نجاتگران و کمک نیروهای آتش‌نشانی بخش رودهن، فرد محبوس شده از خودرو خارج و برای اقدامات درمانی تحویل عوامل اورژانس شد.

او گفت: به علت شدت این حادثه، چندین نفر دچار مصدومیت شدند که پس از اقدامات اولیه توسط تیم‌های عملیاتی مصدومان توسط آمبولانس‌های جمعیت هلال احمر به بیمارستان اعزام و چند نفر نیز به صورت سرپایی مداوا شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند ادامه داد: مابقی مصدومان توسط عوامل مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان دماوند به مراکز درمانی اعزام شدند.

20103

کد خبر: 653470

وب گردی

وب گردی