راه‌اندازی شب بازارهای سنتی در راسته خیابان پانزده خرداد

رئیس اداره ساماندهی شهرداری منطقه 12 تهران از راه‌اندازی شب بازارهای سنتی و صنایع دستی در راسته خیابان 15 خرداد خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، شهاب حسن زاده با اشاره به راه اندازی شب بازار مواد غذایی از ابتدای ماه مبارک رمضان در راسته خیابان پانزده خرداد از ساعت 11 شب تا 3 بامداد گفت : یکی دیگر از برنامه های شهرداری منطقه 12 راه اندازی شب بازارهای تخصصی و سنتی در این خیابان است.

او افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است 3 شب بازار دیگر در زمینه صنایع دستی، آنتیک و تابلوهای نقاشی در خیابان های منتهی به پانزده خرداد راه اندازی شود.

به گفته حسن زاده؛ این شب بازار روزهای شنبه و یک شنبه در راسته خیابان 15 خرداد از پامنار تا چهارراه سیروس، روزهای دوشنبه و سه شنبه در راسته باب همایون از میدان امام (ره) تا قورخانه و روزهای چهار شنبه و پنج شنبه این شب بازار سنتی در محوطه میدان مشق برگزار می شود.

او با اشاره به حضور گردشگران داخلی و خارجی در محدوده تهران قدیم ادامه داد: پیش بینی می کنیم با توجه به سنتی بودن شب بازارها با استقبال خوبی از سوی شهروندان تهرانی و گردشگران خارجی روبه رو شویم.

بنا بر اعلام روابط عمومی شهرداری منطقه 12 تهران، رئیس اداره ساماندهی شهرداری منطقه 12 با بیان اینکه در تمام روزهای ایام هفته شب بازارهای سنتی به صورت گردشی در نقاط پر تردد محدوده «طهران قدیم» برگزار می شود، افزود: تجربه راه اندازی شب بازار پیاده راه 17 شهریور نشان داد که شهروندان از راه اندازی این بازارهای تخصصی استقبال می کنند.

او گفت: در حال حاضر شب بازار پیاده راه 17 شهریور روزهای چهار شنبه، پنج شنبه و جمعه در این پیاده راه برگزار می شود که با توجه به استقبال شهروندان در نظر داریم تا بعد از ماه مبارک رمضان شب بازار پیاده راه 17 شهریور را در شب های سه شنبه، چهار شنبه و پنج شنبه برگزار کنیم.

20103

کد خبر: 654859

وب گردی

وب گردی