دانشگاه آزاد اسلامی پردیس که به تازگی از درجه کوچک به متوسط ارتقا یافته، دستاورد های چشمگیری در طول فعالیت خود داشته است. در این راستا اعضای هیات علمی تا کارکنان و دانشجویان سهم بسزایی داشته اند تا پیشرفت در این مجموعه علمی تازه تاسیس شمال غرب استان تهران اتفاق بیوفتد.

به گزارش ایسکانیوز، مقاله علمی پژوهشی نسیم اشرافی مربی گروه آموزشی معماری، دکتر مهدی علی احیایی دانشیار گروه آموزشی مهندسی انرژی، دکتر محسن پیرمحمدی استادیار گروه آموزشی مهندسی انرژی، مهندس سولماز قیصری مربی گروه آموزشی مهندسی کامپیوتر و دو مقاله علمی پژوهشی مهندس رضوان باباگلی مربی گروه آموزشی راه و ترابری واحد پردیس در مجلات برتر دنیا به چاپ رسید.

فعالیت های پژوهشی دیگر واحد پردیس چاپ کتاب مسکن اجتماعی با عنوان «تبلور هویت+ فرهنگ + پایداری» توسط حدیثه کامران کسمایی مربی گروه آموزشی معماری واحد پردیسکه با مقدمه ای از فرح حبیب سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس به چاپ رسیده است.

این کتاب با موضوع مسکن و شمارگان 1500 توسط موسسه «علم معمار رویال» چاپ و منتشر شده است. در این تألیف به نیازهای اولیه انسان از تأمین سرپناه تا سایر نیازها پرداخته شده است و سپس با تمرکز بر موضوع مسکن اجتماعی به مقوله هایی نظیر نوشهرها و شهرک های جدید، افزایش تراکم و گسترش عمومی شهرها که سهم بسزایی در کاهش مشکل کمبود مسکن دارند و همچنین مباحثی مانند هویت و ارزش ها، پایداری فرهنگی و اجتماعی نیز پرداخته شده است.

از اهم رویدادهای واحد پردیس نیز ارتقاء مرتبه علمی 11 نفر عضو هیات علمی واحد با احکام صادره از طرف دکتر فرهاد حسین زاده لطفی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی است که یک نفر از اعضای هیأت علمی به مرتبه دانشیاری و 10 نفر دیگر اعضای هیات علمی از مرتبه مربی به استادیاری ارتقاء یافته اند. معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی ابراز امیدواری کرده است که این استادان در مرتبه جدید با تأییدات خداوند تبارک و تعالی منشأ خدمات بهتر و ارزشمندتری به نظام جمهوری اسلامی ایران و دانشجویان عزیز بوده و در توسعه علم و دانش گام های موثرتری بردارند.

20101

کد خبر: 655142

وب گردی

وب گردی