«بهارستان» و  «از تبار حبیب» روی آنتن رادیو

«بهارستان» از رادیو گفتگو و «از تبار حبیب» رادیو ایران به زودی روی آنتن می روند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از رسانه ملی،با شروع کار مجلس دهم و حضور طیف های سیاسی و نمایندگان تازه نفس و انتظار مقام معظم رهبری برای حضور فعال و همه جانبه مجلس دهم در عرصه های مختلف ملی، رادیو گفتگو سعی دارد تا در یک تعامل گسترده و هدفمند با مجلس شورای اسلامی بسترهای نقش آفرینی موثر این نهاد مهم را مهیا کند.

در همین راستا رادیو گفتگو با تولید دور جدید برنامه «بهارستان» سعی دارد ضمن انعکاس دیدگاه های نمایندگان دور دهم مجلس شورای اسلامی با بسترسازی فضای گفتگوهای نقادانه و فرصت تضارب آراء بین نمایندگان به فرآیند قانون گذاری و نظارت مجلس کمک کند.

برنامه «بهارستان» پنجشنبه ها ساعت ۱۳:۳۰ و تکرار آن جمعه ها ساعت ۱۳:۳۰ از رادیو گفتگو موج اف ام فرکانس 103/5 تقدیم علاقمندان می شود.

رادیو ایران برای شهدای حرم ارتشی نیز مستند می‌سازد

«از تبار حبیب» با خانواده های شهدای حرم ارتش جمهوری اسلامی ایران گفتگو می کند. قرار است به زودی در ویژه برنامه «قرار بی قراران» که هر سحر و برنامه «از تبار حبیب» که ظهرها از رادیو ایران پخش می شود مستندهای زندگی شهیدان ستوان دوم مجتبی یداللهی از تیپ ۶۵ نوهد و سروان حسین همتی از شهدای دفاع از حرم ارتش جمهوری اسلامی ایران پخش شود.

این شهدا برای همراهی با نیروهای سوری در دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) راهی سوریه شده بودند که توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسیدند.

در سحر روز سه شنبه مستند زندگی شهید حمید رضا اسداللهی از شهدای سپاه پاسدران پخش می شود.

«از تبار حبیب» به تهیه کنندگی حسین معصومی دستیار تهیه زهرا قائدی و نویسندگی فهمیه قائدی از آنتن رادیو ایران پخش می شود.

508

کد خبر: 656927

وب گردی

وب گردی