دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر از دانشجویان عضو خانواده‌ های شاهد و ایثارگر حمایت می‌کند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر در دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر با برگزاری کلاس‌های تقویتی و ارائه تسهیلات، همیشه از دانشجویان مقاطع کاردانی تا دکتری عضو خانواده‌های شاهد و ایثارگر حمایت می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز، وحید خطیبی، دانشجویان عضو خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر را سرمایه‌ معنوی دانشگاه عنوان کرد و افزود: 45 دانشجوی عضو خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر هم‌‌اکنون در دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر مشغول به تحصیل هستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر، حمایت از دانشجویان خانواده‌های شاهد و ایثارگر را یکی از مهم‌ترین وظایف دانشگاه عنوان کرد و افزود: در راستای خدمت رسانی به این عزیزان، تعامل بسیار خوب و مثبتی بین دانشگاه و بنیاد شهید شهرستان بردسیر وجود دارد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بردسیر نیز با قدردانی از دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر گفت: کلیه‌ی هزینه‌های دانشجویان عضو خانواده‌های معظم شاهد و فرزندان جانباز بالای25درصد مشغول به تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر از سوی بنیاد شهید انقلاب اسلامی پرداخت می شود.

غلامعلی رباطی زاده، گزارشی از اقدامات صورت گرفته بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بردسیر را ارائه کرد.

در ادامه این جلسه؛ محمد رضابرهانی، مسئول روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بردسیر، زهرا حسینی، مسئول ستاد شاهد و ایثارگر و علی سالاری، مسئول امور شهریه نیز به بحث و بررسی پرداختند.

20101

کد خبر: 657313

وب گردی

وب گردی