مصرف نفت‌کوره نیروگاهی در استان مرکزی صفر شد

مصرف نفت‌کوره نیروگاهی در سه ماه نخست امسال با ١٠٠ درصد کاهش نسبت به مدت مشابه پارسال به صفر رسید.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از شانا، مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی گفت: میانگین مصرف نفت‌کوره استان مرکزی در سه ماه نخست پارسال ٩ میلیون و ٥٩٧ هزار لیتر بود که با کاهش ١٠٠ درصدی امسال به صفر رسید.

کرامت ویس کرمی، کاهش ١٠٠ درصدی مصرف نفت‌کوره را نشانه خوبی برای حمایت از محیط‌ زیست دانست و تاکید کرد: با جایگزینی گاز طبیعی و تغییر الگوی مصرف شاهد حفظ محیط‌زیست و افزایش استفاده از سوخت پاک در کشور هستیم.

وی افزود: میانگین مصرف بنزین در سه ماه نخست امسال در این منطقه به ١٢٢ میلیون و ٤٧٢ هزار لیتر رسید، در حالی که میانگین مصرف این فرآورده در مدت مشابه پارسال ١٢٠ میلیون و ٨٩٥ هزار لیتر بود.

مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی، میانگین مصرف نفت سفید را در این بازه زمانی یک میلیون و ٩٤٠ هزار لیتر اعلام کرد که نسبت به مدت مشابه پارسال با یک میلیون و ٨٧٥ هزار لیتر ٣ درصد کاهش داشته است.

وی ادامه داد: میانگین مصرف نفت‌گاز استان مرکزی در فصل بهار ١٧٣ میلیون و ٤٣٠ هزار لیتر بود، در حالی که سال گذشته ١٧٢ میلیون و ٣٢٦ هزار لیتر را به ثبت رسانده بود.

به گفته ویس کرمی، میانگین مصرف نفت‌گاز نیروگاهی با ٣٠ درصد کاهش در دوره مورد بررسی در مقایسه با مدت مشابه به ٢٢ میلیون و ١١٣ هزار لیتر رسید، در حالی که میزان مصرف این فرآورده در سه ماه نخست پارسال ٣١ میلیون و ٥٢١ هزار لیتر بوده است.

وی، میانگین مصرف فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی در سه ماه نخست امسال را ٣٢١ میلیون و ٩٤٤ هزار لیتر اعلام کرد.

مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی،با اشاره به کاهش ٥,٣ درصدی مصرف فرآورده‌های نفتی در این منطقه گفت: میانگین مصرف فرآورده‌های نفتی در سه ماهه نخست پارسال ٣٣٩ میلیون و ٥٦ هزار لیتر بود.

601/607

کد خبر: 657553

وب گردی

وب گردی