برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران در ایام تابستان تشریح شد

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: برنامه‌های آموزشی این دانشگاه در ایام تابستان تعطیل نیست و دانشجویان دوره کارشناسی می‌توانند دروس عمومی خود را در ترم تابستانی بگیرند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایسنا، دکتر علی جعفریان با اعلام این مطلب گفت: برنامه‌های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران در طول تابستان برای اکثر مقاطع نظیر تحصیلات تکمیلی و رزیدنتی ادامه دارد و فقط دانشجویان دوره پزشکی عمومی به مدت یک ماه تعطیل هستند اما بطور کلی برنامه‌های آموزشی دانشگاه در عمده روزهای تابستان برقرار است.

او در ادامه با بیان اینکه محدودیتی برای گذراندن واحدهای ترم تابستانی دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی تهران وجود ندارد گفت: بر اساس ضابطه تنها دروس عمومی عمدتا در ترم تابستان ارائه می‌شود و دانشجویان دوره‌های شبانه و روزانه رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی در مقطع کارشناس که دروس عمومی دارند، می‌توانند تیر ماه جاری برای ثبت نام اقدام کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: دروس عمومی عمدتا در دانشکده شبانه و معمولا طی 6 هفته ارائه خواهد شد که عمده این کلاس‌ها در مرداد ماه برگزار می‌شود.

دکتر جعفریان در خصوص ساعت فعالیت کتابخانه دانشگاه علوم پزشکی تهران در ایان تابستان نیز گفت: کتابخانه این دانشگاه بر اساس روال سایر فصول فعال است و دانشجویان می‌توانند در طول تابستان از این کتابخانه استفاده کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران در پایان گفت: خوابگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران با پایان ترم برای دانشجویان غیر بالینی بطور رسمی تعطیل می‌شوند و تنها دانشجویان بالینی می‌توانند از خوابگاه استفاده کنند.

20104

کد خبر: 658324

وب گردی

وب گردی