سخنگوی وزارت خارجه حادثه تروریستی داکا را محکوم کرد

سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی در داکا و ابراز همدردی با خانواده قربانیان این حادثه و دولت و ملت بنگلادش گفت: جا دارد جهان به ندای صلح جویانه جمهوری اسلامی ایران برای مبارزه ای بی امان و جدی با تروریسم و افراطی گری گوش فرا دهد.

به گزارش ایسکانیوز، بهرام قاسمی پس از روشن شدن ابعاد حادثه تروریستی در پایتخت بنگلادش ضمن محکوم کردن آن تاکید کرد: این اقدام شوم بار دیگر چهره کریه تروریسم و کشتار مردم بی گناه را نشان داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه یادآور شد: این حادثه تروریستی ثابت می کند تروریسم حد و مرز،ملیت ،مذهب و جغرافیا نمی شناسد و مبارزه با آن هم در گرو همکاری جمعی تمام کشورها است.
قاسمی تصریح کرد:اکنون جا دارد جهان به ندای صلح جویانه جمهوری اسلامی ایران برای مبارزه ای بی امان و جدی با تروریسم و افراطی گری گوش فرا دهد.
سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: این کشتار فجیع در هر کجا به همان اندازه زشت و دردناک است و جا دارد به یک میزان به این فجایع پرداخته و برای آن چاره جویی شود.
قاسمی همچنین گفت:داشتن استانداردهای دو گانه و متفاوت نسبت به اقدامات هولناک تروریستی و تکفیری در این منطقه بی شک علاوه بر ایجاد بی ثباتی و ایجاد عدم امنیت و افزایش خشونت، صلح و امنیت بین المللی را به خطر می اندازد.
وی تاکید کرد:تمامی کشورهای صلح دوست جهان باید با فشار بر حامیان این گروه های افراط گرا در کاهش این جنایات ضد بشری تلاش کنند.

201/201

کد خبر: 658798

وب گردی

وب گردی