ارزش معاملات هفتگی بورس از ۹۴۳۰ میلیارد ریال گذشت

در پایان معاملات هفته منتهی به ۱۵تیر ماه ۹۵، شاخص کل با ۰.۱۵ درصد افزایش روبرو شد.

به گزارش ایسکانیوز، در پایان معاملات هفته منتهی به ۱۵تیر ماه ۹۵، شاخص کل با ۱۰۹ واحد افزایش نسبت به هفته قبل، به رقم ۷۴۰۴۹ واحد رسید.

شاخص بازار اول با ۶۸ واحد افزایش به رقم ۵۱۴۷۱ واحد بالغ گردید و شاخص بازار دوم با ۲۸۸ واحد افزایش عدد ۱۶۳۹۶۹ واحد را تجربه کرد و به ترتیب با ۰.۱۳ درصد و ۰.۱۸ درصد افزایش نسبت به هفته قبل مواجه شدند.

در ۴ روز کاری این هفته ارزش کل معاملات سهام و حق تقدم به ۹۴۳۳ میلیارد ریال بالغ شد که نسبت به هفته قبل با ۳.۸ درصد افزایش یافته است. در ضمن تعداد ۴۰۰۶ میلیون سهم و حق تقدم در ۲۵۶ هزار دفعه مورد معامله قرار گرفت و به ترتیب با ۷.۲ درصد و ۱۶ درصد کاهش را نسبت به هفته گذشته تجربه کرد.

همچنین ارزش معاملات نرمال به ۹۴۲۲ میلیارد ریال رسید و حجم معاملات معاملات نرمال با ۴۰۰۲ میلیون سهم به ترتیب با ۳.۷ درصد افزایش و ۷.۳ درصد کاهش نسبت به هفته گذشته همراه شدند.

براین اساس تعداد ۶۹۱۹۷۵ برگه اوراق مشارکت به ارزش ۷۰۰ میلیارد ریال معامله شد که ۶۱۴ درصد افزایش نسبت به هفته گذشته را نشان می دهد.

طی هفته جاری محصولات چوبی با ۱۷.۱۰ درصد، ماشین آلات و دستگاه های برقی با ۹.۱۱ درصد، خدمات فنی و مهندسی با ۷.۹۰ درصد، زراعت و خدمات وابسته با ۴.۸۹ درصد و استخراج سایر معادن با ۳.۴۲ درصد بیشترین تغییر مثبت در شاخص را نسبت به سایر گروه ها به خود اختصاص دادند.

601/401

کد خبر: 660061

وب گردی

وب گردی