مقیمی مطرح کرد: عدم گزارش فعالیت زودهنگام انتخاباتی/ اقتصاد مقاومتی در دستور کار سال 95

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: بحث اقتصاد مقاومتی در سال 95 و مباحث مربوط با موضوعات اجتماعی و تکریم ارباب رجوع براولویت کار قرار دارد و با توجه به انتخابات ریاست جمهوری سال آینده و هماهنگی در این زمینه از اهمیت زیادی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، محمدحسین مقیمی در حاشیه نشست معاونان استانداری های سراسر کشور در جمع خبرنگاران بیان کرد: این سمینار در ارتباط با مسایل سیاسی اجتماعی امنیتی برگزار می شود.

معاون سیاسی وزیر کشور افزود: بحث اقتصاد مقاومتی در سال 95 و مباحث مربوط با موضوعات اجتماعی و تکریم ارباب رجوع براولویت کار قرار دارد و با توجه به انتخابات ریاست جمهوری سال آینده و هماهنگی در این زمینه از اهمیت زیادی برخوردار است.

مقیمی با تاکید بر نقش عاملان سیاسی در نظارت بر عملکرد فرمانداران و بخشداران گفت: در این همایش برای ما بسیار مهم است که بتوانیم در سال 95 قدم های اساسی برای اقتصاد مقاومتی و موضوعات اجتماعی برداریم.

او در ادامه افزود: این سمینار طی دو روز عملکرد چهار ماهه اول مطرح می شود و مشکلات مورد بررسی خواهد گرفت. حال برای ادامه تصمیمات لازم اتخاذ شود و فرمانداران و بخشداران بتوانند موضوعات اولویت دار را پیش ببرند و همچنین پیرامون موضوعات تقسیمات کشوری در برخی نقاط نقطه نظرهایی وجود دارد تبادل نظر خواهد شد.

در پاسخ به سوالی مبنی بر گزارش فعالیت های زودهنگام افراد برای انتخابات سال آتی گفت: تاکنون گزارشی از تبلیغات زودهنگام داوطلبان احتمالی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری نداشته ایم.

202/201

کد خبر: 662898

وب گردی

وب گردی