شمس: به زودی یارگیری در سطح لیگ برتر را شروع می کنیم/با دانشگاه آزاد اسلامی به توافق رسیدم

سرمربی تیم فوتسال دانشگاه آزاد اسلامی گفت: یارگیری ما در سطح لیگ برتر خواهد بود، مذاکراتی هم با بازیکنان سطح بالا انجام داده ایم.

حسین شمس در گفت و گو با ایسکانیوز، روز گذشته جلسه ای با محمد دادگان برگزار کردیم و برسر سرمربیگری تیم فوتسال منصوری قرچک که به تازگی به دانشگاه آزاد اسلامی واگذار شده به توافق رسیدیم و هدایت این تیم به عهده من خواهد بود.

تقریبا می شود گفت،تغییرات زیادی در بازیکنان تیم فوتسال انجام شده تنها سه نفر از بازیکنان قبلی در تیم حضور دارند. یارگیری ما در سطح لیگ برتر خواهد بود مذاکراتی هم با بازیکنان سطح بالا انجام داده ایم و به زودی با آنها به توافق خواهیم رسید و تمرینات را آغاز خواهیم کرد تا با قدرت در لیگ برتر فوتسال وارد شویم.

وی ادامه داد: تیم فوتسال دانشگاه آزاد سال گذشته در فینال بدشانسی آورد و نتوانست به لیگ برتر سعود کند اما امسال با داشتن امتیاز منصوری قرچک به لیگ برتر خواهیم آمد و عملکرد خوبی هم خواهیم داشت، تمام تلاشمان را می کنیم همانند دیگر تیم های دانشگاه آزاد مقام چشمگیری کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتسال دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: در مورد شایعات اخیر هم بگویم، من مشکلی با شمسایی ندارم و اصلا قرار هم نیست که به تاسیسات دریایی بروم. خود شمسایی می تواند به خوبی تیمش را ببندد و هدایت کند و یکی از رقبای اصلی ما باشد.

604/601

کد خبر: 665407

وب گردی

وب گردی