مصرف بنزین در تهران ١٩ میلیون لیتر افزایش یافت

مصرف بنزین منطقه تهران در تیرماه امسال با ٤٦٣ میلیون و ١٢٤ هزار لیتر، هشت درصد رشد داشته است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از شانا، مصرف بنزین در منطقه تهران در تیرماه امسال به ٤٦٣ میلیون و ١٢٤ هزار لیتر رسید در حالی که پارسال ٤٢٧ میلیون و ٢٦٩ هزار لیتر بنزین در تهران مصرف شده است.

مصرف بنزین خردادماه امسال ٤٤٤ میلیون و ٤٥٧ هزار لیتر بود در حالی که پارسال ٤٢٢ میلیون و ٩٤٠ هزار لیتر بنزین در تهران مصرف شده بود.

آمار مصرف بنزین تیرماه امسال در مقایسه با خردادماه امسال نشان از افزایش ١٩ میلیون لیتری بنزین منطقه تهران در این یک‌ماه گذشته دارد.

میزان مصرف نفت گاز در منطقه تهران در تیرماه امسال به ٢٠٧ میلیون و ٢٤٣ هزار لیتر رسید که با ٢١٧ میلیون و ٢٧٣ هزار لیتر مصرف پارسال، رشد منفی ٥ درصد را به ثبت رساند.

مصرف نفت‌گاز در خردادماه امسال به ١٣٦ میلیون و ٣٨٢ هزار لیتر، نفت سفید به ٧١٢ هزار لیتر و نفت‌کوره به ٢ میلیون و ٢٣٨ هزار لیتر رسید.

مصرف نفت سفید در دوره مورد بررسی با منفی ٢٦ درصد رشد به ٤٣٥ میلیون لیتر رسید در حالی که پارسال ٥٩٠ میلیون لیتر نفت سفید در تهران مصرف شده بود.

مقدار مصرف نفت‌کوره با منفی ٥٦ درصد بیشترین کاهش در بین فرآورده‌های نفتی منطقه را با ٢٣٧ میلیون و ٦٠٠ هزار لیتر به خود اختصاص داد.

مصرف نفت‌گاز در خردادماه پارسال ١٧١ میلیون و ٥٧٣ هزار لیتر، نفت سفید یک میلیون و ٨٠ هزار لیتر و نفت‌کوره پنج میلیون و ٧٨٨ هزار لیتر بود که به ترتیب منفی ٢١، ٣٤ و ٦١ درصد رشد را به ثبت رساندند.

607/601

کد خبر: 666494

وب گردی

وب گردی