Redmi Pro Mini نسخه کوچک گوشی ارزان شیائومی

شیائومی هفته ی گذشته از Redmi Pro پرده برداشت، تلفن هوشمند اقتصادی با ویژگی های چشمگیر و جذاب. اکنون نیز خبر می رسد که شرکت چینی قصد دارد نسخه ی کوچکتر این محصول را نیز با نام Redmi Pro Mini به بازار عرضه کند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از دیجیاتو، همانطور که انتظار می رود، عمده ترین تفاوت نسخه ی کوچکتر به اندازه ی نمایشگر باز می گردد که از 5.5 اینچ به 5.2 اینچ کاهش یافته و تفاوت دیگر اینکه این بار شاهد استفاده از دوربین دوگانه نخواهیم بود.

سازنده ضمناً چیپست 8 هسته ای اسنپدراگون 625 را با قدرت 1.8 گیگاهرتز برای محصول تازه در نظر گرفته و از دیگر ویژگی های دستگاه می توان به نمایشگر 2.5D، حسگر اثر انگشت و باتری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت اشاره کرد.

اما مهمترین شباهت بین دو محصول نیز این است که نسخه ی Mini مثل برادر بزرگتر خود در سه نسخه تولید خواهد شد. نخستین مدل با 3 گیگابایت حافظه ی رم و 32 گیگابایت حافظه ی داخلی و قیمت 225 دلار، مدل دوم با 4 و 32 گیگابایت حافظه و قیمت 255 و در نهایت آخرین مدل که به 4 و 128 گیگابایت حافظه مجهز است و با قیمت 285 دلار به فروش خواهد رسید.

در نهایت لازم است اشاره کنیم که هنوز هیچ یک از این اطلاعات توسط سازنده ی چینی تایید نشده و لازم است برای روشن شدن حقیقت مدت بیشتری را منتظر بمانیم.

20101

کد خبر: 666866

وب گردی

وب گردی