محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته در محورهای مواصلاتی

رئیس پلیس‌ راه فرماندهی انتظامی استان از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان در روزهای پایانی آخر هفته خبر داد .

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از پایگاه پلیس، سرهنگ "جعفر محمدنژاد" دراین باره گفت: در راستای روان سازی ترافیک و تسهیل در عبور و مرور خودروها در روزهای پایانی هفته، محدودیت‌های ترافیکی در محورهای "هراز، کندوان و فیروزکوه" اعمال خواهد شد.

او با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تریلی، کامیون و کامیونت در محور کندوان، افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 روز جمعه 15 مردادماه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 16 مرداد ماه از "کرج به مرزن‌آباد" ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس ‌راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 و30 دقیقه روز جمعه تا ساعت 2 با مداد روز شنبه 16 مرداد ماه از مرزن‌آباد به‌ سمت کرج به‌ صورت یک ‌طرفه است.

رئیس پلیس‌ راه مازندران با اعلام اینکه تردد انواع تریلی از محور هراز ممنوع است، افزود: تردد انواع کامیون و کامیونت به ‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 8 تا 24 روزهای چهارشنبه 13، پنج‌شنبه 14 و جمعه 15مردادماه از این محور ممنوع است.

او تاکید کرد:همچنین تردد انواع تریلی به ‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 24 روزهای چهارشنبه 13 و جمعه 15 مرداد ماه از" تهران به قائم‌شهر" و بالعکس ممنوع است.

محمدنژاد با بیان اینکه در حال حاضر تردد در تمامی محورهای مازندران در جریان است، تاکید کرد: در حال حاضر وضعیت ترافیک در محورهای مازندران نیمه سنگین بوده و تردد خودروها به کندی صورت می گیرد.

او با تأکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در محورهای مازندران، به رانندگان وسایل نقلیه گفت:با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی رانندگی کرده و با همکاری پلیس‌راه، سلامتی خود و خانواده را تضمین کنند.

رئیس پلیس‌راه مازندران در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌ های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌ صورت شبانه ‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه ‌های استان است.

20106

کد خبر: 667089

وب گردی

وب گردی