سرمربی صنعت نفت نوید پیروزی استقلال را داد

سرمربی نفت آبادان گفت: استقلال با علیرضا منصوریان و بازیکنان خوبی که دارد مطمئنا به روزهای اوجش برمی گردد.

به گزارش ایسکانیوز، نادر دست نشان درباره آخرین وضعیت صنعت نفت آبادان اظهار داشت: پس از بازی با تراکتورسازی بازیکنان اصلی تیم ما در استخر و سونا ریکاوری کردند و مابقی بازیکنان که کمتر به بازی گرفته شده بودند دیشب در قالب یک بازی دوستانه به مصاف استقلال اهواز رفتند که این دیدار با نتیجه 2-2 به اتمام رسید. بچه های تیم دوم ما بازی را دو بر صفر جلو بودند اما با خروج شان از زمین و وارد شدن بازیکنان جوانان و تستی دو گل دریافت کردیم. با این حال از این دیدار راضی هستم.

وی درباره میزان رضایتش از نفت آبادان در دو هفته ابتدایی لیگ برتر خاطرنشان کرد: از بچه ها به خاطر تلاش شان راضی هستم. ازلحاظ بدنی خدا را شکر تیم ما در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد. اما از لحاظ فنی و تاکتیکی مخصوصا در فاز هجومی به آن چیزی که می خواهم نرسیده ایم. هنوز ابتدای راه است و باید بیشتر به این بچه ها زمان داد. در بازی با تراکتورسازی 50 درصد توانایی بچه ها نشان داده شد.

سرمربی نفت آبادان درباره موقعیت هایی که این تیم در بازی با تراکتورسازی از دست داد بیان داشت: ما چند موقعیت در بازی با تراکتورسازی داشتیم که به دلیل عدم خودباوری بازیکنان مان از دست رفت. بیشتر این موقعیت ها در پایان بازی حادث شد. حکیم نصاری، میلاد جهانی، امیر ذلیکانی، مجتبی ممشلی و محمدزبیر نیک نفس بازیکنانی بودند که می توانستند برای تیم گل بزنند که این اتفاق نیفتاد. انشاالله این جوانان در بازی های آینده به خودباوری لازم در آینده دست پیدا خواهند کرد و عوارض جوانی باعث شد که مقابل تراکتور به گل نرسیم.

وی درباره عملکرد کیم، بازیکن کره ای این تیم و همچنین رشید البی اذعان داشت: رشید که هنوز در لیگ برای ما به میدان نرفته و دیشب مقابل استقلال اهواز بازی قابل قبولی را ارائه داد. همچنین کیم بازیکن کره ای ما در بازی برابر تراکتورسازی برای اولین بار به میدان رفت و از نمایش او در این مسابقه راضی هستم. این دو نفر به مرور زمان می توانند به تیم ما بسیار کمک کنند و به آنها امیدوار هستم.

سرمربی نفت آبادان درباره آخرین وضعیت رضا نوروزی گفت: هنوز زود است که رضا بتواند برای ما به صورت کامل بازی کند. باید به او زمان بدهیم و کمی سختی بکشیم تا او به دوران اوجش برگردد. فکر می کنم تعطیلات به وجود آمدده بعد از هفته چهارم بهترین زمان ممکن برای آمادگی مجدد رضا نوروزی خواهد بود. مطمئن باشید او با قدرت بر می گردد و از هفته پنجم رضا نوروزی واقعی را خواهید دید.

وی درباره استقلال تهران، حریف این هفته نفت آبادان تصریح کرد: استقلال را تیم بسیار خوبی می بینم. نباید در هفته های ابتدایی به نتایج تیم ها زیاد توجه کرد و امتیازاتی که گرفته می شود متناسب با توانمندی آن تیم نیست. قبول دارم که گرفتن یک امتیاز در دو بازی برای استقلال خوب نیست و نمیتوان آن را کتمان کرد. اما با وجود مربی جوان و کاربلدی مثل علیرضا منصوریان و همچنین مهره های خوب و کارآمدی که در این تیم هستند مطمئنم که استقلال به روزهای اوجش بر می گردد. خوشبختانه در هفته های اول به مصاف استقلال می رویم. چرا که آنها هنوز به دوران اوجشان نرسیده اند. آنها کمی در خط حمله و در امر گلزنی دچار مشکل هستند اما در این مناطق بازیکنان بسیار خوبی دارند.

وی در ادامه افزود: البته بدشانسی هایی هم شامل حال ما شده است. مثلا اینکه هواداران استقلال برای اولین بار در ورزشگاه آزادی حضور پیدا خواهند کرد. از طرفی استقلال سخت به دنبال کسب اولین پیروزی اش است و انگیزه بسیار زیادی برای بازی مقابل ما دارد. همچنین آنها یک روز بیشتر از ما استراحت کردند و خیلی از بازیکنان جوان من برای اولین بار پا به ورزشگاه آزادی می گذارند.

دست نشان در پایان گفت: درست است که همه عوامل حکم به پیروزی استقلال می دهند اما آنها بدانند که نفت آبادان برای آنها حریف خطرناکی است. گرفتن مساوی از استقلال برای ما حکم پیروزی را دارد. اما نیم نگاهی به برد هم داریم. با تمام این تفاسیر امیدوارم بازی روز جمعه بتواند هواداران و تماشاچیان را راضی کند.

604/602

کد خبر: 667101

وب گردی

وب گردی