ارزیابی بیش  از60 نمایش برای حضور در هفته تئاتر باران

ارزیابی حدود 60 اثر نمایشی متقاضی شرکت در هفته تئاتر آموزشگاه های سینمایی و نمایشی باران از روز دوشنبه آغاز شده و تا 15 مرداد ماه به طول می انجامد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی تئاتر باران؛ دبیر هفته تئاتر آموزشگاه های سینمایی و نمایشی باران از بازبینی بیش از 60 نمایش توسط هیات بازبینی خبر داد و گفت: ارزیابی حدود 60 اثر نمایشی متقاضی شرکت در هفته تئاتر آموزشگاه های سینمایی و نمایشی باران از روز دوشنبه آغاز شده و تا 15 مرداد ماه به طول می انجامد و آثار منتخب برای حضور در جشنواره پس از بررسی و داوری، معرفی و اعلام می شوند.

خیام وقار کاشانی تعداد آثار شرکت کننده در بازبینی را 67 اثر اعلام کرد و گفت: تمامی آثار متقاضی حضور در بخش صحنه ای و نمایشنامه خوانی این جشنواره طی چهار روز 11 ، 12،13 و 14 مرداد ماه 1395 مرحله بازبینی خود را سپری می‌کنند.

کاشانی در همین زمینه افزود:شبیه دو دوره گذشته حداکثر 14نمایش در دو بخش صحنه ای و نمایشنامه خوانی انتخاب خواهند شد و 23 مرداد ماه هفته تئاتر آموزشگاه های سینمایشی و نمایشی باران آغاز می شود.

به گفته وی استقبال آموزشگاه‌های نمایشی از این جشنواره بسیار خوب بوده است و هفته تئاتر آموزشگاه های سینمایی و نمایشی باران با محور قرار دادن فعالیت‌های هنرمندان جوان، اقدام به برگزاری این هفته های تئاتر نموده است.

دبیر هفته تئاتر آموزشگاه های سینمایی و نمایشی باران می گوید: اگرچه هفته های تئاتر باران با حضور جوانان و حمایت از دانشجویان است اما ترکیب هیأت انتخاب و هیأت داوری بیشتر از چهره‌های حرفه‌ای و آشنای تئاتری تشکیل شده است

هفته تئاتر باران با حضور هنرجویان و فارغ التحصیلان آموزشگاه‌های سینمایی و نمایشی از 23 مرداد ماه به دبیری خیام وقار کاشانی برگزار می‌شود

10508

کد خبر: 667351

وب گردی

وب گردی