مراسم بدرقه تکواندوکاران المپیکی برگزار شد

مراسم بدرقه تیم‌ملی تکواندوی ایران، اعزامی به بازی‌های المپیک ریو 2016، برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، مراسم بدرقه ملی‌پوشان ایران شب گذشته (پنجشنبه) با حضور سید محمد پولادگر (رییس فدراسیون تکواندو)، کادرفنی و تکواندوکاران المپیکی به همراه خانواده‌شان، قهرمانان، مربیان، پیشکسوتان، داوران و همچنین جمعی از هنرمندان، اهالی دیگر رشته‌های ورزشی، خانواده معظم شهدا و اصحاب رسانه در خانه تکواندو برگزار شد.

در ابتدا سیدمحمد پولادگر (رییس فدراسیون تکواندو) ضمن خیر مقدم به حضار گفت: در حال حاضر به نقطه‌ای رسیدیم که شروع یک امتحان برای تکواندوکارانی است که این راه سخت را طی کرده‌اند. همه کسانی که در راه کسب سهمیه المپیک مشارکت داشتند، شاید صدها نفر باشند که در خوشی و شادی، غم و استرس در کنار بازیکنان بودند و حالا تکواندوکاران با سربلندی و افتخار به نمایندگی از تکواندوی ایران در بازی‌های المپیک ریو حضور خواهند داشت.

وی افزود: بایستی دعا کنیم چراکه المپیک قطعا یک امتحان است. خدا را شاکریم که مناسبت های خوبی را برای المپیک ریو در کنار هم چیده است. این اولین بار است که کاروان به نام امام رضا (ع) مزین گشته است و شروع المپیک همرا با دهه کرامت است که ما این امر را به فال نیک می گیریم و قطعا این نامگذاری و تقارن برای بازیکنان ما خیلی مبارک است. همچنین حضور شهید گمنام در فدراسیون تکواندو که قطعا ملی‌پوشان از برکت این موضوع بهره خواهند برد. امیدوارم تکواندوکاران سربلند و با خوش‌رنگترین مدال به ایران بازگردند.
در این مراسم از لباس تکواندوکاران که به نشان دو قهرمانی در بزرگسالان جهان با دو ستاره مزین شده بود، رونمایی شد و در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از بیژن مقانلو سرمربی تیم‌ملی تکواندو، مهرو کمرانی سرمربی تیم ملی تکواندوی زنان و مهدی بی‌باک و مهرداد یوسفی مربیان تیم‌ملی، هدایا و لوح تقدیری به کادرفنی ارزنده تیم ملی تکواندوی ایران اهدا شد.

در ادامه از سرود اختصاصی تکواندو که با صدای خواننده جوان کشورمان "حامد محضرنیا" خوانده شده بود، رونمایی شد. سپس از خانواده کیمیا علیزاده، سجاد مردانی، مهدی خدابخشی و فرزان عاشورازده، 4 المپیکی‌ کشورمان تقدیر و عکس‌هایی از ورزشکاران با دست خط و امضای خودشان اهدا گردید.

این مراسم که دبیر فدراسیون کشتی هم به نمایندگی از پهلوانان کشتی حضور داشت، فدراسیون کشتی با اهدای تابلویی با دستخطی از 12 کشتی‌گیر المپیکی به سید محمد پولادگر، برای تیم ملی تکواندوی ایران آرزوی موفقیت کرد و از سوی فدراسیون کشتی به کادرفنی و اعضای تیم ملی تکواندوی المپیکی کشورمان به رسم قدردانی از زحمات چند ساله‌شان برای حضور در المپیک 2016، یک سکه اهدا گردید. همچنین شرکت آسان پرداخت ضمن حمایت از ملی پوشان تکواندوی ایران اعلام داشت در صورتی که هرکدام از هوگوپوشان المپیکی موفق به کسب مدال طلا، نقره و برنز شوند از طرف این شرکت به ترتیب 35، 25 و 15 سکه دریافت خواهند کرد. شرکت لوازم خانگی کن نیز اعلام کرد در صورتیکه کیمیا علیزاده در بازیهای المپیک ریو موفق به کسب مدال شود به او یک دستگاه خودروی پرشیا اهدا می‌کند.

در پایان ضمن تقدیر از خانواده شهید پاجانی، شهید گیتی‌نما، شهید باقی نژاد و شهید کریمایی، این مراسم با بدرقه مادران شهیدان تکواندوکار پایان یافت.

402

/601

کد خبر: 667566

وب گردی

وب گردی