دکتر بهروز میرزا گفت : خبرنگاری  گام نهادن در راه حقیقت و رسالت خطیر و سترگ آگاهی بخشی به مردم است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز : گام نهادن در راه حقیقت و رسالت خطیر و سترگ آگاهی بخشی به مردم از طریق اطلاعات دقیق و موثق همراه با به تصویر کشیدن عینی واقعیت ها وظیفه ای بس حساس است که اهل رسانه آن را بر دوش می کشند.

دکتر بهروز میرزا ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز در گفت و گو با علی بختیار ، خبرنگار ایسکانیوز گفت : از این کلام رهبر فرزانه انقلاب که فرمودند : " گزارشگری و خبررسانی، یک حرفه با ارزش است " اهمیت کار خبرنگاری و اصحاب رسانه مشخص می شود.

دکتر میرزا افزود : گام نهادن در راه حقیقت و رسالت خطیر و سترگ آگاهی بخشی به مردم از طریق اطلاعات دقیق و موثق همراه با به تصویر کشیدن عینی واقعیت ها وظیفه ای بس حساس است که اهل رسانه آن را بر دوش می کشند.

وی در پایان گفت : من نیز به سهم خود ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر خبرنگار، از تلاش و اهتمام شما در راه دست یابی به اطلاعات حقیقی و موثق همسو با وجدان، اخلاق و شرافت حرفه ای تشکر نموده، امید آن دارم تا در سایه الطاف خداوند متعال همواره مدافع حقیقت ناب و ارزش های اسلامی و انسانی جامعه باشیم.

کد خبر: 668093

وب گردی

وب گردی