جهانگیر زاده: تخریب برجام هزینه ساز است

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با گفتن اینکه " تخریب برجام هزینه ساز است "گفت: از گروه های سیاسی که خود را آماده حضور در فضای انتخاباتی می کنند، درخواست دارم به خاطر اهداف سیاسی توافق مهم نظام با جهان را تخریب نکنند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از آستان، جواد جهانگیر زاده همچنین ادامه داد: توافق هسته ای با نظامِ بین الملل در شرایطی میسر شد که مقام معظم رهبری هم تاییدش کردند و همچنین باید اذهان داشت که اثر مثبتش برای همگان مشهود است.

وی افزود: به همین دلیل مایه تعجب است که گروهی همچنان همه تلاششان را به کار می گیرند تا این مساله را کم ارزش جلوه کنند تا به زعم خودشان دولت روحانی را دولتی ناکارآمد معرفی کرده باشند. باید به آنها توصیه کرد که هر چه زودتر دست از سر یکی از اتفاقات مهم کشور بردارند تا خدای ناکرده آسیبی به این تفاهم با ارزش وارد نشود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم در ادامه اظهاراتش افزود: مردم آگاه هستند که اظهارنظرهای سیاسی با چه هدف هایی طرح می شود به طور حتم کسانی که چشم به مصلحت نظام بسته و سیاه نمایی را در دستور کار خود قرار می دهند، در اردیبهشت سال آینده شانس کمی برای کسب رای مردم خواهند داشت.

جواد جهانگیر زاده در پایان گفت: این درست است که گروه های سیاسی بر اساس حق طبیعی شان شانس خود را برای برنده شدن در هر انتخاباتی امتحان می کنند. اما قطعاد باید این در نظر گرفته شود که هیچ کس و هیچ گروهی نمی توانند بی اعتنایی به منافع نظام و کشور و البته مردم را توجیه کنند و آنها در نهایت چاره ای جزء حاشیه نشینی نخواهند داشت.

202/201

کد خبر: 668759

وب گردی

وب گردی