ارومیه، میزبان پنجمین همایش تخصصی معاونان و مدیران دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی

معاون دانشجویی فرهنگی واحد ارومیه گفت: در راستای تدوین برنامه‌های سالیانه معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی، گردهمایی تخصصی میان استانی با محوریت یک استان برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از آنا، دکتر محمود بابازاده با بیان اینکه دکتر سید طه هاشمی معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در این گردهمایی سخنرانی خواهد کرد، گفت: با توجه به تغییر و تحول در دستورالعمل‌ها، بخشنامه‌ها و آیین‌نامه‌های اجرایی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه و در راستای ایجاد تعامل لازم و هماهنگی بیشتر بین واحدهای دانشگاهی و سازمان مرکزی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی در دستور کار قرار گرفته است

رئیس شورای تخصصی دانشجویی فرهنگی استان آذربایجان غربی گفت: پیش از این واحدهای دانشگاهی مشهد، ایلام، یزد و بوشهر، میزبان این همایش‌های تخصصی میان استانی بودند.

او گفت: در همایش میان استانی کمیسیون هایی با موضوعات امور فرهنگی و اجتماعی- دانش آموختگان و نظام وظیفه و کمیسیون امور دانشجویی برای بررسی آخرین تغییرات بخشنامه‌ها و مسائل و مشکلات مربوط به دانشجویان تشکیل و از دانشجویان نمونه چهار استان قدردانی خواهد شد.

بابازاده افزود: پنجمین دوره گردهمایی تخصصی میان استانی که ویژه استان‌های آذربایجان غربی، شرقی، اردبیل و زنجان است، 27 و 28 مرداد سال جاری به میزبانی دانشگاه آزاد واحد ارومیه برگزار می‌شود.

20104

کد خبر: 669472

وب گردی

وب گردی