ارجاع داوری برخی اختلافات به سازمان برنامه و بودجه، از سوی جهانگیری ابلاغ شد

معاون اول رییس جمهوری، تصمیم نماینده ویژه رییس جمهوری موضوع اصل 127 قانون اساسی درخصوص ارجاع اختلاف های ناشی از اجرا یا تفسیر قرارداد های مربوط به طرح های عمرانی برای داوری به شورای عالی فنی سازمان برنامه و بودجه کشور را به دستگاه های ذیربط ابلاغ کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی عمومی قوانین و مقررات معاونت حقوقی ریاست جمهوری، اسحاق جهانگیری تصمیم نماینده ویژه رییس جمهوری موضوع اصل 127 قانون اساسی درخصوص ارجاع اختلاف های ناشی از اجرا یا تفسیر قرارداد های مربوط به طرح های عمرانی دستگاه های اجرایی با پیمانکاران و مشاوران برای داوری به شورای عالی فنی سازمان برنامه و بودجه کشور را ابلاغ کرد.
بر اساس این ابلاغیه اختلاف های ناشی از اجرا یا تفسیر قرارداد های مربوط به طرح های عمرانی دستگاه های اجرایی با پیمانکاران و مشاوران مندرج در این ابلاغیه برای داوری به شورای عالی فنی سازمان برنامه و بودجه کشور ارجاع می شود.
این مقرره با شماره 60260 مورخ 21/05/1395 از سوی معاون اول رییس جمهوری به وزارتخانه های نیرو، راه و شهرسازی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آموزش و پرورش، علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی ابلاغ شد.

205/201

کد خبر: 669945

وب گردی

وب گردی