موافقت منصوریان با تغییر کادر فنی استقلال

سرمربی تیم فوتبال استقلال ظهر امروز جلسه‌ای با سرپرست باشگاه برگزار کرد که درخواست برای داشتن یک زمین تمرین و اضافه شدن یک مربی جدید به استقلال از جمله صحبتهای مطرح شده در این جلسه بود.

به گزارش ایسکانیوز، سیدرضا افتخاری سرپرست باشگاه استقلال ظهر دیروز میزبان علیرضا منصوریان بود و این دو حدود دو ساعت در مورد مشکلات استقلال به گفتگو پرداختند.

محور اصلی صحبت های افتخاری و منصوریان عدم نتیجه گیری این تیم، اضافه شدن یک مربی به کادر فنی و مشکلات سخت افزاری بود. با توجه به عدم نتیجه گیری آبی پوشان در چهار دیدار ابتدایی فصل و کسب تنها دو امتیاز از چهار هفته، افتخاری جلسه ای را با منصوریان برگزار کرد تا دو طرف بتوانند در کنار یکدیگر و در یک فضای آرام مشکلات را حل کنند.

سرپرست باشگاه ضمن حمایت مجدد از سرمربی آبی پوشان از منصوریان خواست تا با قدرت به کارش ادامه داده و اجازه ندهد مسائل حاشیه ای تمرکز تیم و دیگر اعضای کادر فنی را بر هم بزند.

مهمترین بحث سرپرست و سرمربی آبی پوشان حضور یک دستیار قوی و با تجربه در کنار سرمربی تیم بود که قرار شد در این خصوص جلسه ای دیگر برگزار شده تا به این موضوع بیشتر پرداخته شود.

در ادامه این جلسه منصوریان ضمن تشکر از حمایت سرپرست باشگاه به وی قول داد که در طول تعطیلات، تمرینات ویژه ای را در دستور کار قرار دهد تا استقلال بتواند با شروع مجدد لیگ نتایج قابل قبولی را کسب کرده که هم تیم به بالای جدول برسد و هم هواداران از نتایج به دست آمده راضی باشند.

علیرضا منصوریان در ادامه صحبت هایش از افتخاری خواست تا وضعیت زمین تمرین آبی پوشان را به طور کامل مشخص کرده تا آنها هر روز جابجایی نداشته باشند و بتوانند در یک جای مشخص هر روز حضور پیدا کرده و تمریناتشان را انجام دهند.

سرپرست باشگاه به منصوریان قول داد که هر چه زودتر این مشکل را برطرف کرده تا بازیکنان و کادر فنی هر روز دغدغه جابجایی محل تمرین را نداشته باشند.

تیم فوتبال استقلال تهران تا پایان هفته چهارم لیگ شانزدهم تنها دو امتیاز کسب کرده که این آمار خوبی برای آبی پوشان نبوده و کادر فنی و بازیکنان نتوانستند رضایت هواداران شان را کسب کنند. همین مساله باعث شده تا هر روز شایعه برکناری منصوریان به گوش برسد.

601/ 604

کد خبر: 670147

وب گردی

وب گردی