صدور کیفرخواست برای پزشک کیارستمی

رسیدگی به پرونده جنجالی مرگ مرحوم عباس کیارستمی باصدور کیفرخواست برای جراح او وارد مرحله تازه ای شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از شفاآنلاین،صبح دیروزپرونده عباس کیارستمی پس ازاعلام نظرکمیته کارشناسی، ازسوی دادسرای نظام پزشکی به دادگاه بدوی ارسال شد.

براساس این گزارش درحال حاضرفقط برای پزشک جراح کیارستمی کیفرخواست صادرشده است اما گفته شده درصورت احرازتخلفات احتمالی سایراعضای تیم پزشکی ممکن است برای سایرافراد نیز کیفرخواست صادرشود.
صبح امروز پسرمرحوم کیارستمی نیز باحضوردرجلسه دوساعته دادگاه بدوی ضمن مطالعه دوباره آخرین اقدامات صورت گرفته درپرونده به گفتگو با کارشناسان ومسولان پرداخت.

این درحالی است که خانواده مرحوم کیارستمی تاکنون هیچ شکایتی ازتیم پزشکی مطرح نکرده ودراین پرونده سازمان نظام پزشکی به عنوان شاکی مطرح است.همچنین گفته شده چند تن ازپزشکان مورد اعتماد خانواد کیارستمی نیزاین پرونده 300 صفحه ای را به دقت مطالعه کرده و درجریان دقیق نحوه رسیدگی به ماجرا هستند.
درحال حاضرهیچ حکمی دراین پرونده صادرنشده است.ضمن اینکه پرونده پس ازبررسی دردادگاه بدوی وصدور حکم ازسوی این مرجع قانونی ودرصورت اعتراض طرفین قابل رسیدگی دردادگاه عالی نیزخواهد بود.

براساس این گزارش گفته شده اولویت رسیدگی به این پرونده مربوط به آخرین روزهای مرگ مرحوم کیارستمی و سهل انگاری های احتمالی صورت گرفته دراین خصوص است.ضمن اینکه پرونده درمانی وی در پاریس نیز چندان مهم تلقی نشده پس بنابراین نیازی به ارسال این پرونده نیزنیست.

20106

کد خبر: 670517

وب گردی

وب گردی