لاریجانی: سوخت‌گیری هواپیماهای روسی متوقف نشده است

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکریکی از نمایندگان در خصوص بررسی موضوع استفاده هواپیماهای روسی از پایگاه هوایی همدان در جلسه غیرعلنی گفت: این پروازها متوقف نشده است و در جلسه گذشته هم بیان کردم که ما و روسیه در مبارزه با تروریست ها اتحادی با یکدیگر داریم که به نفع مسلمانان منطقه است.

به گزارش ایسکانیوز، محمود صادقی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر طی تذکری در صحن علنی امروز (سه‌شنبه 2 شهریورماه) خطاب به رئیس مجلس گفت: در جلسه گذشته نمایندگان مجلس تقاضای برگزاری جلسه غیرعلنی با حضور مسوولان ذی ربط برای پاسخ گویی به موضوع پایگاه همدان داشتند، این تقاضا در مورد این بود که ایران پایگاه های خود را در اختیار قدرت های جهان قرار می دهد.

وی افزود: براساس اصل 69 قانون اساسی که می‌گوید در شرایط اضطراری در صورتی که شرایط امنیتی کشور ایجاب می‌کند به تقاضای رئیس جمهور یا یکی از وزرا و یا 10 نفر از نمایندگان جلسه غیرعلنی تشکیل می‌شود.

صادقی گفت: تقاضای ما هنوز پابرجاست و تقاضای بررسی این موضوع را در جلسه غیرعلنی داریم.

لاریجانی در پاسخ به تذکر صادقی گفت: این پروازها متوقف نشده است و در جلسه گذشته هم بیان کردم که ما و روسیه در مبارزه با تروریست ها اتحادی با یکدیگر داریم که به نفع مسلمانان منطقه است.

201/201

کد خبر: 671840

وب گردی

وب گردی