طرح پاکسازی طبیعت توسط دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالی/تصاویر

دانشجویان فعال فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی در جشنواره ملی "آشتی با طبیعت" منطقه دره دشت- رودبار و ساقلکسار را پاکسازی کردند.

به گزارش ایسکانیوز، ملیحه اختری معاون دانشجویی و فرهنگی واحد بجنورد گفت: دانشجویان فعال فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی در جشنواره ملی "آشتی با طبیعت" با شعار "حال طبیعت ایران خوب نیست" دو منطقه دره دشت- رودبار و ساقلکسار در نزدیکی شهرستان شفت را پاکسازی کردند.

اختری اظهار کرد: "جشنواره ملی صلح و محیط زیست" ازمجموعه برنامه‌های صلح و سلام دانشگاه آزاد اسلامی با عنوان «آشتی با طبیعت» می باشد که از تاریخ ۲۵ لغایت ۲۹ شهریور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت خواهد شد.

اختری با اشاره به هدف این جشنواره خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره اشاعه فرهنگ صلح و دوستی، تقویت فرهنگ زیست محیطی در جامعه دانشگاهی، معرفی دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان پیام‌آور فرهنگی زیست محیطی در جامعه می باشد.

وی افزود: از اهداف معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استمرار این حرکت در سایر واحدهای دانشگاه‌ آزاد اسلامی سراسر کشور جهت شکوفایی فرهنگ حفاظت از محیط زیست از سوی دانشگاهیان می باشد.

معاون دانشجویی و فرهنگی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد نیز در راستای تقویت فرهنگ زیست محیطی در جامعه دانشگاهی درحال تنظیم اساسنامه و تشکیل کانون دانشجویی محیط زیست و گردشگری می باشد و با اعزام گروهی از دانشجویان فعال فرهنگی از واحد های استان خراسان شمالی در تاریخ ششم شهریورماه به مدت سه روز به منطقه دره دشت- رودبار توانسته است سهم کوچکی در پیشبرد این حرکت فرهنگی داشته باشد.

20101

کد خبر: 673741

وب گردی

وب گردی