هفدهمین جلسه شورای تخصصی برنامه ریزی استان اردبیل برگزار شد

هفدهمین جلسه شورای تخصصی برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل با موضوع هم اندیشی ،بازنگری و تعدیل اهداف کمی برنامه ششم و بودجه سال 95 با حضور روسای واحد ها و مراکز و نیز اعضای این شورا درمجتمع شاهد واحد اردبیل برگزار شد .

محمد روحی عیسی لو معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی دانش بنیان مرکز استان گفت:دز خصوص بودجه سال 1395 با توجه به بخشنامه های ارسالی سازمان مرکزی بازنگری و تعدیلات و اصلاحات لازم صورت می ¬پذیرد.

وی اظهار کرد: با توجه به گذشت بیش از 5ماه از سال مالی 1395 و عملکرد پنج ماهه می توان برای باقیمانده سال بصورت تقریبا واقعی برآورد نمود .

رئیس شورای تخصصی برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل با اشاره به در آمد های غیر شهریه ای نیز گفت با توجه به قرار دادها و مصوبات لازم پیش بینی ها صورت پذیرد .

وی افزود اهداف کمی برنامه ششم توسعه نیز با توجه به سیاستهای ابلاغی سازمان مرکزی می باست اصلاحات و تعدیلات لازم در واحد ها و مراکز استان اردبیل انجام شود.

وی بیان کرد: بنا به پیش بینی های انجام شده امید آن می¬رود که در شش ماهه دوم سال 95 در آمد های غیر شهریه ای نسبت به شش ماهه اول سال رشد قابل ملاحظه¬ای داشته باشد.

وی افزود:که با توجه به ورود دانشجویان جدید در مهر ماه 95 پیش بینی می شود در صد جذب و پذیرش دانشجو برای سال تحصیلی 96-95 از روند رو به رشدی برخوردار شود و این امر باعث رشد وافزایش در آمد های حاصل از شهریه نسبت به سال مالی گذشته گردد.

در این جلسه، بهمن شارقی دبیر شورای برنامه ریزی استان ضمن ارایه گزارش از کارهای انجام شده در زمینه برنامه راهبردی و پیش بینی بودجه در رابطه با بازنگری و تعدیل اهداف کمی و بودجه 95 و اقدامات صورت گرفته توضیحاتی را برای روسای واحدها و اعضای شورا بیان کرد .

کد خبر: 673803

وب گردی

وب گردی