تهران-ایسکانیوز: ناهید طباطبایی از تجدید چاپ چهار اثر خود خبر داد و همچنین درباره فیلمنامه جدید خود که به زودی تولید می شود توضیحاتی داد.


طباطبایی در گفت وگو با خبرنگار ادبیات ایسکانیوز گفت: چهار اثر در دست تجدید چاپ دارم که به زودی دوباره منتشر می شوند، این آثار شامل "سور شبانه"، "جامه دران"، "برف و نرگس" و "ستاره سینما" می شوند.


وی در ادامه گفت: هر چهار اثر در قالب ادبیات داستانی و به صورت مجموعه داستان جمع آوری شده اند که در بین آنها "سور شبانه" و "جامه دران" برای چاپ سوم آماده اند و تا هفته آینده از طرف نشر چشمه به بازار نشر معرفی خواهند شد.


این نویسنده در ادامه افزود: همچنین فیلمنامه ای با عنوان "آبجی" همراه با علی اصغری نوشته ایم که طرح آن از طرف مرجان اشرفی زاده بود. پروانه ساخت این فیلم صادر شده و تا یک ماه آینده به کارگردانی مرجان اشرفی زاده وارد مراحل تولید خواهد شد.


وی درباره موضوع فیلمنامه "آبجی"، گفت: در حال حاضر برای لو نرفتن موضوع فیلم نامه فقط می توانم بگویم یک فیلم خانوادگی است.


ناهید طباطبایی همچنین نویسنده فیلم نامه "جامه دران" بوده است. فیلم "جامه دران" به کارگردانی حمید رضا قطبی و با تهیه کنندگی سیدجمال ساداتیان، به مرحله پخش شده بود.

کد خبر: 67443

وب گردی

وب گردی