هیأت مدیره تایید کرد؛ آمادگی اتوبوس پرسپولیسی ها در 2 ماه آینده

این روز ها اخباری به گوش رسیده مبنی بر این که باشگاه پرسپولیس به‌تازگی اقدام به خرید یک دستگاه اتوبوس کرده است تا امکانات بهتری برای بازیکنان بسازد.

به گزارش ایسکانیوز، برای خرید اتوبوس، مسئولان باشگاه سفری یک روزه به استان سمنان داشتند و قرارداد قطعی را به امضاء رساندند.

قرار بود در همان روز، اتوبوس خریداری شود، اما مدل‌های موجود در کارخانه مدنظر باشگاه پرسپولیس کوچک بود و این در حالی است که مسئولان باشگاه به‌دنبال اتوبوس‌های بزرگ‌تر با امکانات بیشتر بودند. به‌همین علت آنها سفارش خود را به مسئولان کارخانه دادند و به تهران برگشتند.

جعفر کاشانی، رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در این مورد عنوان کرد: این اتوبوس متعلق به یک تیم نیست بلکه همه تیم‌های پایه و آکادمی‌مان می‌توانند از آن استفاده کنند.

وی افزود: امکانات زیادی را برای این اتوبوس سفارش داده‌ایم و به ما اعلام شده تا دو ماه دیگر اتوبوس پرسپولیس آماده می‌شود. ان‌شاءالله بتوانیم از این اتوبوس در ادامه لیگ استفاده کنیم، چون با این کار، آسایش و آرامش بیشتری را برای بازیکنان‌مان به ارمغان می‌آوریم.

کاشانی در پاسخ به این پرسش که چقدر برای خرید اتوبوس هزینه شده است، ادامه داد: چه فرقی می‌کند ما چقدر برای خرید اتوبوس هزینه کرده باشیم. شما فکر کنید هزینه سنگینی را بابت خرید اتوبوس متقبل شدیم، اما این هزینه سنگین در ادامه به سودمان تمام می‌شود. باشگاه حرفه‌ای باید این هزینه‌ها را بپردازد، وگرنه هیچ باشگاهی بزرگ نمی‌شود.

602/604

کد خبر: 675246

وب گردی

وب گردی