دیدار آیت الله هاشمی رفسنجانی با تولیت آستان قدس رضوی

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، که در بدو ورود به مشهد ، از فرودگاه به حرم امام رضا ع رفته بود، در تالار آینه با آیت الله رئیسی ، تولیت آستان قدس رضوی دیدار کرد.

به گزارش ایسکانیوز رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، در این دیدار با تاکید بر اهمیت و قداست خدمت گذاری به بارگاه امام رضا ع، زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی، گفت: برای شما در این مسئولیت جدید آرزوی توفیق دبرای خدمت گذاری بیشتر دارم.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، کسب رضایت خداوند و اهل بیت ع بویژه امام رضا ع، گفت: رضایت مردم و زائرانی که از سراسر ایران و جهان اسلام برای زیارت به مشهد الرضا می آیند ، در گرو رضایت خداوند است.

ایشان با اشاره به توضیحات آیت الله رئیس برای برنامه ریزی در جهت رسیدگی به فقرا و اجرای طرح های مهم برای رونق زندگی مردم گفت: آستان قدس و دولت می تواند براساس تمکاناتی که دارند برای عمران و آبادی خراسان بزرگ و مشهد مقدس، کارهای خوبی را برای رونق اقتصاد کشور و به طبع آن زندگی مردم شروع کنند.

آیت الله رئیسی نیز در این دیدار ضمن خوش آمدگویی به رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، یاد و خاطره آیت الله وتعظ طبسی را گرامی داشت و گفت: الحق و الانصاف کارهای مهم زیربنایی انجام داده بودند و در جای جای آستان قدس ، نام و یاد ایشان زنده است.

تولیت آستان قدس رضوی ضمن ارائه گزارشی از برنامه ها و طرح هایی که برای دوره جدید مسئولیت خویش دارد، گفت: براساس حکم حضرت آقا که یک منشور کاری است ، برای رفع فقر از مجتوران حرم و انجام کارهای مهم عمل خواهیم کرد که امیدواریم لیاقت این اعتماد امام رضا ع و مقام معظم رهبری را داشته باشیم.

201/201

کد خبر: 675745

وب گردی

وب گردی