گلکسی نوت ۷ را در هواپیما خاموش کنید و در چمدان قرار ندهید

خبرها مبنی بر انفجار گلکسی نوت ۷ شرکت سامسونگ هر روز از اینجا و آنجا به گوش می‌رسد و بسیاری را به واکنش واداشته است.یکی از این واکنش‌ها هم از طرف اداره هوانوردی فدرال (Federal Aviation Administration) بوده است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل ازدیجی کالا، این سازمان که کنترل همه امور هوانوردی غیرنظامی در ایالات متحده آمریکا را به عهده دارد در یک بیانیه به همه مسافران پروازهای هوایی توصیه کرده که در طول پروازها از گلکسی نوت ۷ استفاده نکنند. این سازمان دقیقا اشاره کرده که از مسافران می‌خواهد در طول پرواز این گوشی استفاده نکنند، آن را شارژ نکنند و در چمدان‌هاشان هم قرارش ندهند. اگر نتوانید گوشی را در چمدان قرار دهید و نتوانید روشنش کنید بنابراین یعنی تنها راه این است که گوشی را به صورت خاموش در جیب‌تان قرار دهید و این چیزی است که اداره هوانوردی فدرال از مسافران خواسته است. ظاهرا تا زمانی که گوشی کاملا خاموش باشد هیچ نوع خطر آتش‌‌سوزی آن را تهدید نمی‌کند بنابراین می‌توانید آن را در طول پرواز به این شکل به همراه داشته باشید. البته باید اشاره کرد که این سازمان هنوز حضور گلکسی نوت ۷ در پروازها را ممنوع نکرده و صرفا اشاره کرده که در روزهای آینده به محض آنکه اطلاعات بیشتری در اختیارش قرار بگیرد این بیانیه را بروزرسانی خواهد کرد.

این خبر یعنی در صورت ادامه انفجارهای گلکسی نوت ۷ در روزهای آینده احتمال دارد این گوشی به کل از حضور در پروازها منع شود. اتفاقی که می‌تواند عواقب ناخوشایندی برای سامسونگ داشته باشد و از نظر تبلیغاتی این گوشی را در شرایطی بدتر از حال حاضر قرار دهد.باید دید مسئولین این شرکت برای مهار این بحران چه چاره‌ای می‌اندیشند.

20103

کد خبر: 676616

وب گردی

وب گردی