رمان نرگس آبیار رونمایی می شود

رمان«نفس» نرگس آبیاربا حضور حمید رضا شاه آبادی و انوشه منادی رونمایی می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، رمان«نفس» نرگس آبیار با حضور حمید رضا شاه آبادی (نویسنده)، محمدحسین قاسمی(تهیه کننده سینما) و انوشه منادی (داستان نویس) در فرهنگسرای عطار نیشابوری از سوی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ی ده وابسته به سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران نقد و بررسی می‌شود.

نرگس آبیار نویسنده بیش از سی جلد اثر داستانی است که رمان«نفس» او از سوی نشر نیماژ منتشر شده است و در فهرست پرفروش های نمایشگاه بین اللملی کتاب تهران قرار گرفت. این رمان به کارگردانی آبیار به سینما برگردانده شده است که در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و دو جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای شبنم مقدمی و جایزه بهترین فیلم در بخش نگاه ملی را بدست آورده و همچنین در بخش بین اللمل این جشنواره در اردیبهشت ماه سال جاری موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر زن برای بازی پانته آ پناهی ها در این فیلم شد. «نفس» قرار است به زودی در سینماهای سراسر کشور اکران شود. «شیار 143» و «اشیا از آنچه در آینه می بینید به شما نزدیکترند»، دو فیلم سینمایی دیگر مولف رمان«نفس» هستند که علاوه بر استقبال مخاطبان ایرانی و خارجی، جایزه های زیادی را در جشنواره های مهم سینمایی درو کرده اند. آبیار علاوه براین چند مستند سینمایی نیز در کارنامه خود دارد.
رونمایی و بررسی رمان«نفس» ساعت 18 بیست و نهم شهریورماه برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای حضور در این مراسم می‌توانند به فرهنگسرای عطار نیشابوری به آدرس بزرگراه نواب جنوب، خیابان محبوب مجاز، انتهای خیابان شهید کاظمی مراجعه کنند.

502502

کد خبر: 678140

وب گردی

وب گردی