سندرز از جوانان آمریکایی خواست به کلینتون رای دهند

'برنی ساندرز' سناتور آمریکایی از جوانان کشورش خواست تا در انتخابات ریاست جمهوری به 'هیلاری کلینتون' نامزد حزب دمکرات رای دهند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، ساندرز که یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و رقیب هم حزبی کلینتون بود، در جمع دانشجویان دانشگاه اوهایو، ضمن تقدیر از دستور کار وی، گفت، اظهارت 'دونالد ترامپ' نامزد جمهوریخواهان در انتخابات درباره مسلمانان، زنان، مکزیکی ها و سایر موارد، تلاش های چندین دهه ای برای بهتر شدن وضعیت برابری و تساوی را در معرض خطر نابودی قرار می دهد.
به گزارش ایرنا، ساندرز افزود، نمی توانیم در سال 2016، تعصب و تحجر را به عنوان پایه و اساس هیچ مبارزات انتخاباتی بپذیریم.
وی از دانشجویان خواست، حتی اگر معتقدند هر دو نامزد بد هستند، در انتخابات شرکت کنند.
انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در تاریخ هشتم نوامبر پیش رو برگزار می شود.
از میان نامزدهای دمکرات و جمهوریخواه، کلینتون و ترامپ به دور نهایی راه یافتند و به عنوان نامزد رسمی حزب دمکرات و جمهوریخواه معرفی شدند.
در حال حاضر نتایج نظرسنجی ها از مردم آمریکا حاکی از کم شدن فاصله آرای کلینتون و ترامپ است.
ضعف و از حال رفتن کلینتون در مراسم یادبود حملات 11 سپتامبر در آمریکا موجب نگرانی دمکرات ها درباره ادامه رقابت های انتخاباتی از سوی او شده بود.
کلینتون که به گفته پزشک معالجش به ذات الریه مبتلابود، بعد از حادثه 11 سپتامبر سفر انتخاباتی اش به فلوریدا را لغو کرد اما، کمتر از یک هفته بعد از این حادثه سفرهای انتخاباتی اش را از سرگرفت.
300300

کد خبر: 678520

وب گردی

وب گردی