گودرزی به جوسازی اخیرعربستان واکنش نشان داد

وزیر ورزش و جوانان در پی جوسازی عربستان در مورد لباس ورزشکاران ایرانی در پارالمپیک 2016 ریو اعلام کرد: این وزارتخانه به زودی موضع رسمی خود را در این باره اعلام می کند.

به گزارش ایسکانیوز ، محمود گودرزی در حاشیه آیین رونمایی از تابلوی مجموعه فرهنگی ورزشی ناشنوایان در گفت و گو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت: به جوسازی عربستان درباره لباس ورزشکاران ایرانی در پارالمپیک ریو که با درج نام خلیج فارس در این بازی ها حضور یافتند، به زودی پاسخ داده خواهد شد.
مسئولان عربستانی درپی درج عبارت انگلیسی «خلیج فارس» و نقش پرچم ایران روی لباس و وسایل اعضای کاروان ایران در پارالمپیک مدعی شدند که رفتار ورزشکاران ایرانی در پارالمپیک تحریک آمیز است!
گودرزی درباره موفقیت کاروان منا در پانزدهمین دوره بازیهای پارالمپیک اظهار داشت: ورزش ایران در پارالمپیک در ادوار مختلف عملکرد خوبی داشته است و خوشبختانه در این دوره نیز با کسب مدال های خوش رنگ توانست رکوردهای خوبی را به ثبت برساند.
وی از عملکرد کاروان ورزشی ایران در پارالمپیک اظهار رضایت و برای آنها آرزوی موفقیت کرد.
کاروان پارالمپیک ایران با نام «منا» تاکنون با کسب 7طلا، 8نقره و 6برنز در جایگاه پانزدهم جدول توزیع مدال ها قرار دارد.
رئیس دستگاه ورزش کشور در ادامه درباره تغییر برند لباس تیم ملی فوتبال گفت: این قبیل تصمیم ها در سطح فدراسیون اتخاذ می شود و وزارت ورزش و جوانان در این امور دخالت نمی کند؛ هرچند می توانیم به آنها از لحاظ فکری کمک کنیم.
گودرزی خاطر نشان کرد که در گذشته از برندهای خوبی برای لباس تیم ملی فوتبال استفاده نمی شد و به نظر می رسد فدراسیون فوتبال تصمیم درستی در این زمینه گرفته است.
وی اظهارامیدواری کرد که در آینده نزدیک فدراسیون مشکلات حقوقی تغییر برند لباس تیم ملی را برطرف کند.

602/702

کد خبر: 678613

وب گردی

وب گردی