استقلال خوزستان-پیکان/ دل خون مدافع عنوان قهرمانی از مدافعانش

مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر در هفته هفتم می بایست از تیم تهرانی پیکان میزبانی کند.

به گزارش ایسکانیوز، تیم فوتبال استقلال خوزستان که نتوانسته تا پایان هفته ششم آن فروغ فصل قبل خود را تکرار کند در هفته هفتم می بایست در اهواز به مصاف تیمی برود که در فصل جاری لیگ برتری شده است.

این در حالی است که هر 2 تیم در هفته ششم لیگ برتر نتوانسته اند پیروز از میدان خارج شوند و تنها به کسب یک امتیاز از دیدار هفته ششم قناعت کرده اند.

استقلالی های خوزستان با اینکه در خط حمله بد کار نکرده اند و 2 بازیکن 3 گله هم در ترکیب خود می بینند اما در بخش دفاعی با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می کنند و در مقابل 8 گلی که به ثمر رسانده اند 9 گل دریافت کردند تا با تفاضل گل 1- در جدول رده بندی رتبه هشتم را در اختیار بگیرند و همین موضوع می تواند برای پیکانی های چهاردهم جدولی که آقا خان 2 گله را در ترکیب خود در اختیار دارند قابل اتکا باشد.

البته از رحیم زهیوی در استقلال خوزستان نباید چشم پوشی کرد. بازیکنی خطرناک در فاز هجومی که در کارنامه فصل جاری اش 3 گل و 2 پاس گل دیده می شود و اگر یاران جلالی نتوانند از این بازیکن به خوبی حفاظت کنند شاید شکستی دیگر را در کارنامه پیکان به ثبت برسانند.

ترکیب احتمالی استقلال خوزستان:

وحید شیخ ویسی، محمد طیبی، سید جلال عبدی، عقیل کعبی، پیمان شیرزادی، عزت پورقاز، فرشاد سالاروند، میثم دورقی، مهدی زبیدی، حسن بیت سعید و رحیم زهیوی

ترکیب احتمالی پیکان:

رحمان احمدی، سیاوش یزدانی، امیرحسین صادقی، مهدی شیری، آرمان قاسمی، ماهان رحمانی، محمد صادق بارانی، سیامک نعمتی، ابوالفضل ابراهیمی، مرتضی آقاخان، گادوین منشا.

602/602

کد خبر: 678812

وب گردی

وب گردی