شورای عالی تنها مرجع داوری است و برای انتخابات وارد مصادیق نمی‌شود

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت:شورای عالی تنها مرجع داوری است و برای انتخابات وارد مصادیق نمی‌شود و در ارائه لیست هم هیچ دخالتی نمی‌کند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ عبدالله ناصری عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درخصوص ورود شورای عالی در بحث انتخابات 96 و تداخل آن با شورای هماهنگی جبهه اصلاحات،گفت: شورای عالی و شورای هماهنگی جبهه اصلاحات هیچ تداخلی باهم ندارند زیرا شورای هماهنگی بیش از دو دهه است که فعالیت می‌کند. و فعالیت‌های آن‌ها هیچ تداخلی باهم ندارند.

وی تصریح کرد: شورای عالی، هماهنگی بین احزاب در انتخابات را برعهده دارد و تمام عملیات اجرایی انتخابات برعهده این شورا و خود احزاب است و شورای عالی به هیچ عنوان وارد مصادیق نمی‌شود.

ناصری در ادامه افزود: شورای عالی فقط نهاد سیاست‌گذاری کلان و مرجع سیاست‌گذاری و داوری است و عملیات اجرایی برعهده احزاب و شورای هماهنگی جبهه اصلاحات است.

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اظهار داشت: دلیل تأسیس شورای هماهنگی در سال 92 این بود که با توجه به محدودیت‌های اصلاح‌طلبان در انتخابات برای اینکه کار فراگیری در جبهه اصلاحات انجام شود با ماهیتی فراگیر و ائتلاف بین اصلاحات شکل گرفته است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: شورای عالی هیچ دخالتی در ارائه لیست و مصادیق برای انتخابات نمی‌کند و تنها مرجع داوری است.

202/201

کد خبر: 678994

وب گردی

وب گردی