حمایت مسی از نیمار/ نیمار بازیکن باشخصیتی است

ستاره آرژانتینی بارسلونا به حمایت از همبازی خود پرداخت و پاسخ انتقاد لادروپ از نیمار را داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از رویترز، بارسلونا در هفته چهارم رقابت های لالیگا پیروزی آسان و روحیه بخشی را به دست آورد و توانست در خانه لگانس سه امتیاز را کسب کند.
بعد از این بازی بسیاری به انتقاد از نیمار پرداختند و او را متهم به حرکت های تحریک آمیز در میدان کردند که یکی از آنها مایکل لادروپ ستاره سابق بارسلونا بود. لادروپ که سابقه بازی کردن در رئال مادرید را هم دارد از نیمار خواست که دست از حرکت های تحریک آمیز و توهین آمیز بردارد.
مسی که کمتر اظهار نظر می کند این بار تصمیم گرفت جواب لادروپ را بدهد. او با منتشر کردن پستی از خود در صفحه اجتماعی‌اش به حمایت از نیمار پرداخت و او را بازیکنی بسیار خوب و با شخصیت قلمداد کرد.
ستاره آرژانتینی بارسلونا در این پیام خود نوشت: نیمار خیلی سریع توانست خود را با بازیکنان بارسلونا هماهنگ کند. او وقتی راهی بارسلونا شد بازیکن جوانی بود اما خیلی سریع توانایی های خود را اثبات کرد و با ما هماهنگ شد و این نشان می دهد که بازیکن بزرگی است. نیمار انسان بشاش و خنده رویی است. او زندگی را بسیار دوست دارد. نیمار اصلا انسان بدی نیست. او قصد توهین کردن به حریفان را ندارد. او شخصیت باور نکردنی دارد.
با وجود آنکه بسیاری از مشکلات و اختلاف نظر بین مسی و نیمار سخن به میان می آورند اما این دو بازیکن بزرگ چه در زمین و چه در خارج از زمین رابطه بسیار خوبی با هم دارند و نیمار بارها تاکید کرد که مسی بهتر از او است و بهترین بازیکن جهان به شمار می آید.

605/602

کد خبر: 679168

وب گردی

وب گردی