پایتخت ویترین ورزش کشور است/امکان جابجایی مدیران ضعیف ورزشی در تهران وجود دارد

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با بیان اینکه اگر عملکرد مدیران هیات ها به ورزش پایتخت لطمه بزند تغییر خواهند کرد گفت: با همکاری معاونت امور ورزشی عملکرد مدیران هیات های ورزشی استان تهران مورد ارزیابی قرار می گیرند.

رضا گلمحمدی در گفت و گو با ایسکانیوز افزود: همزمان با آغاز کارم در مدیریت ورزش پایتخت، افزایش کمی و کیفی ورزش را در دستور کار خود قرار دادم.

وی با بیان اینکه در جلسات کاری با مدیران هیات ها در صددهستیم تا برخی از مشکلات کاری آنها را برطرف کنیم گفت: مهم ترین ملاک های ما در پیشرفت ورزشی استان تهران، توجه به بحث آمایش سرزمینی است تا بتوانیم ورزش را در تمامی مناطق شکوفا کنیم.
به گفته وی هر هفته در نشستهای مختلف عملکرد چهار هیات ورزشی استانمورد ارزیابی و بررسی قرار می گیرد.
گلمحمدی همچنین از امکان تغییر و تحول در مدیریت هیات های کم کار و آسیب دیده خبرداد و گفت: مهم ترین هدف ما تقویت ورزش تهران است، چرا که پایتخت ویترین ورزش کشور به حساب می آید.

*نایب رئیس هیات کبدی برکنار نمی شود
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با بیان اینکه با هماهنگی نایب رئیس هیات و اداره کل تیم کبدی دانشگاه آزاد به نمایندگی از تهران وارد رقابت های کشوری شد گفت: این موضوع به برکناری زهرا محمد زاده نایب رئیس این هیات منجر شد.
وی با بیان اینکه این موضوع در حال بررسی است گفت: حضور تیم کبدی زنان دانشگاه آزاد اسلامی پیش از این با اداره کل هماهنگ شده بود.
گلمحمدی اظهار کرد: در مدت حضور بیش از یک سال و نیم هیچ حکمی از سوی رئیس هیات برای نایب رئیس خود ابلاغ نشده بود که این موضوع به نوعی تخلف است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: برخی دبیران و نایب رئیسان هیات های ورزش استان تهران هیچ حکم فعالیت کاری ندارد که این موضوع را در حال پیگیری است.

چندی پیش به دلیل شرکت تیم زنان کبدی کار تهرانی برای حضور در مسابقات کشور، نایب رئیس این هیات با هماهنگی با برخی از مدیران استانی اقدام به جذب اسپانسر کرد که این موضوع باعث برکناری وی شد.

402/602

کد خبر: 679693

وب گردی

وب گردی