توقف رئال مادرید و اعتراض رونالدو به تعویض

تیم فوتبال رئال مادرید در دیدار مقابل لاس پالماس در حالی با تساوی 2 بر 2 متوقف شد که ستاره پرتغالی مادریدی ها به تعویض خود واکنش منفی نشان داد.

به گزارش ایسکانیوز، از هفته ششم لیگ فوتبال باشگاه های اسپانیا تیم صدرنشین رئال مادرید میهمان لاس پالماس بود و در پایان با تساوی 2 بر 2 متوقف شد تا برای دومین هفته متوالی از رسیدن به پیروزی محروم شود.
در این دیدار، «کریستیانو رونالدو» ستاره پرتغالی رئال مادرید در دقیقه 70 از زمین بازی بیرون رفت و جای خود را به «لوکاس واسکز» داد. رونالدو که از تعویض خود متعجب شده بود برای دقایق طولانی به تصمیم «زین الدین زیدان» سرمربی مادریدی ها برای تعویض شدن اعتراض کرد.
رونالدو در حالی از زمین بیرون رفت که رئال مادرید با نتیجه 2 بر یک پیش بود، اما در نهایت کهکشانی ها به نتیجه ای بهتر از تساوی 2 بر 2 نرسیدند.
در این دیدار، «آسنسیو» و «کریم بنزما» برای رئال مادرید گلزنی کردند و «تاناسو» و «سرخیو آرخو» نیز گلزنان لاس پالماس بودند.
رئال مادرید با وجود این تساوی همچنان با 14 امتیاز صدرنشین ماند و لاس پالماس نیز که در این فصل عملکرد فراتر از انتظاری داشته است 10 امتیازی شد و در جایگاه پنجم ایستاد.
هم اکنون تیم های بارسلونا با 13، اتلتیکوبیلبائو با 12 و سویا با 11 امتیاز در رتبه های دوم تا چهارم جدول رده بندی قرار دارند.

منبع: ایرنا

702/602

کد خبر: 680392

وب گردی

وب گردی