شمسایی:  خوشحالم با دایی پرچم ایران را بالا بردیم/  پس از 24 سال در جمع 4 تیم برتر دنیا قرارگرفتیم

آقای گل فوتسال جهان گفت: حضور ایران در چارچوب برتر دنیا پس از 24 سال بهترین عملکرد ملی پشان بوده است

وحید شمسایی در گفتگو با ایسکانیوز گفت: دوست ندارم درخصوص بازی تیم ملی با روسیه صحبت کنم. اما ملی پوشان فوتسال تا به اینجا تمام تلاششان را انجام داده اند و شایسته فینالیست شدن هم بودند.


وی افزود: با توجه به عملکردخوب ملی پوشان فوتسال در مسابقات جهانی از این که به فینال راه نیافتیم خیلی ناراحت هستم و با این حال باید به بازیکنان خسته نباشید و خدا قوت گفت.


شمسایی ادامه داد: اگر شب گذشته مقابل روسیه یکی از توپ هایمان به گل تبدیل می شد شاید ورق برمی گشت و اتفاق دیگری در بازی رخ می داد. البته نمی توان تنها گفت که در این مسابقه تیم ملی ایران بدشانسی آورده است و ای کاش به فینال صعود می کردیم.


وی با اشاره به انتقاد سرمربی تیم فوتسال ایران نسبت به داوری تاکید کرد: من هیچ موقع چه در برد و چه در باخت در خصوص داوری صحبت نمی کنم و نخواهم کرد و این امر را به عهده کارشناسان داوری واگذار می کنم البته ناظم الشریعه در بازی و در جو بازی حضور داشت و چیزی می بینید که بقیه نمی بینند و نظراو قابل احترام است.


شمسایی عنوان کرد: تیم فوتسال ایران پس از 24 سال در جمع 4 تیم برتر دنیا قرار گرفت وبه نظرم این اتفاق چیزی از ارزش های بازیکنان کم نمی کند، بلکه به اعتبار فوتسال ایران کمک می کند.


آقای گل فوتسال جهان اظهار داشت: خوشحالم اسم ایرانی و پرچم ایرانی با عنوان آقای گلی فوتسال و فوتبال جهان توسط من و دایی بالا رفته است.

602/603

کد خبر: 681734

وب گردی

وب گردی