تقدیر جمهوری خواهان از ترامپ

رئیس جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا از عملکرد نامزد این حزب در مناظره با هیلاری کلینتون رقیب دموکراتش تقدیر کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما ، حوادث و رخدادهای آمریکا در دوازده ساعت گذشته به شرح ذیل است..

به گزارش شبکه تلویزیونی ای پی تی ان ، پل رایان رئیس جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا گفت دونالد ترامپ در اولین مناظره بزرگ خود با هیلاری کلینتون پاسخی منحصر به فرد از خود به وضع موجود در آمریکا نشان داد.

پل رایان گفت اکثر مردم آمریکا می خواهند مشکلاتی که در این کشور وجود دارند مطرح شوند و ترامپ به خوبی این مشکلات را مطرح کرد و امیدواری هایی را ایجاد کرد.

درخواست برای آزادی آمریکایی های بازداشت در صنعا

در تحولی دیگر ، وزارت امور خارجه آمریکا آزادی فوری آمریکایی های بازداشت شده در صنعا را خواستار شد.

شبکه تلویزیونی روسیا الیوم گزارش داد: وزارت خارجه آمریکا آزادی شهروند آمریکایی بازداشت شده در صنعا در هفته گذشته را خواستار شد و حوثی ها را مسئول جان وی دانست. وزارت خارجه آمریکا با صدور بیانیه ای، بازداشت شهروند آمریکایی در صنعا را غیر قابل قبول خواند و اعلام کرد این اقدام، سوالاتی را درباره میزان پایبندی حوثی ها به ایجاد صلح دائم در یمن بوجود می آورد.

افزایش 10 درصدی قتل

خبرگزاری آسوشیدپرس گزارش داد: اف بی آی(پلیس فدرال) اعلام کرد تعداد قتل های گزارش شده توسط دستگاه های انتظامی محلی در سال 2015 در مقایسه با سال قبل از آن، تقریبا 10 درصد افزایش یافته است.

برخورد دو فرود هواپیمای کوچک در نیویورک

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از آسوشیتدپرس؛ بر اثر برخورد دو فروند هواپیمای کوچک شخصی در غرب ایالت نیویورک سه نفر کشته شدند.

در این حادثه دو خلبان و یکی از مسافران جان خود را از دست دادند.

نه زخمی در تیراندازی در تگزاس

شبکه تلویزیونی پرس تی وی گزارش داد، دست‌کم نه نفر بر اثر تیراندازیِ مردی مسلح در یکی از مراکز خرید در جنوب غربی شهر هیوستن در ایالت تگزاس زخمی شدند. نیروهای پلیس، فردِ مظنون را با شلیک هدف قرارداده‌اند.

هنوز هیچ گزارشی از حال مصدومان یا مظنونِ تیرخورده، دریافت نشده است.

201/206

کد خبر: 681820

وب گردی

وب گردی