آغاز ششمین گردهمایی تخصصی میان استانی معاونان و مدیران دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی

ششمین گردهمایی تخصصی میان استانی معاونان و مدیران دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی از صبح امروز با حضور 230 نفر از استان‌های گیلان، مازندران، تهران، قزوین، البرز، قم و اصفهان به میزبانی واحد رشت آغاز شد.

به گزارش ایسکانیوز، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت گفت: این گردهمایی که با حضور 230 نفر از معاونان و مدیران دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان‌های گیلان، مازندران، تهران، قزوین، البرز، قم و اصفهان در کمیسیون‌های تخصصی با موضوع‌های امور فرهنگی و اجتماعی، دانش‌آموختگان، نظام وظیفه، امور دانشجویی، آیین‌نامه‌های انضباطی و... از صبح امروز (جمعه 9 مهر) به میزبانی واحد رشت آغاز شد.

دکتر تیمور آمار افزود: با توجه به تغییر و تحول در دستورالعمل‌ها، بخشنامه‌ها و آیین‌نامه‌های اجرایی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی و در راستای ایجاد تعامل لازم و هماهنگی بیشتر بین واحدهای دانشگاهی و سازمان مرکزی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی از اسفند سال گذشته در دستور کار قرار گرفته است.

وی یادآور شد: پیش از این واحدهای مشهد، ایلام، یزد، بوشهر و ارومیه میزبان گردهمایی تخصصی میان استانی معاونان و مدیران دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بودند.

معاون دانشجویی و فرهنگی واحد رشت اظهار کرد: این گردهمایی دو روزه، فردا همزمان با اختتامیه جشنواره ملی «آشتی با طبیعت» با سخنرانی دکتر سید طه هاشمی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی، مهندس یاسر هاشمی رئیس دفتر رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی و مسئولان استان گیلان برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، جشنواره ملی صلح و محیط زیست با عنوان «آشتی با طبیعت» از مجموعه جشنواره‌ها، همایش‌ها و کارگاه‌های آموزشی صلح و سلام است که برنامه‌ریزی برای اجرای آن از زمستان سال گذشته و به دستور دکتر سیدطه هاشمی در معاونت دانشجویی و فرهنگی آزاد اسلامی و واحد دانشگاهی رشت انجام شد.

101

کد خبر: 682288

وب گردی

وب گردی