مورینیو: بازی در لیگ اروپابه مراتب سخت تر از  سایر رقابت هاست

سرمربی پرتغالی منچستریونایتد گفت: استوک سیتی تیمی نیست که جدول رده بندی به ما می گوید.

به گزارش ایسکانیوز، ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی منچستریونایتد تاکید می کند که برنامه فشرده تیمش برای شیاطین سرخ انگیزه ای خواهد بود تا کیفیت خود را اثبات کنند. مورینیو بازی کردن طی ده روز با تیم هایی همچون لیورپول و چلسی در لیگ، فنرباحچه در لیگ اروپا و منچسترسیتی در لیگ کاپ را "هدیه ای سمی" می داند. با این حال وی معتقد است که این چالش می بایست الهام بخش بازیکنانش بوده و به او کمک خواهد کرد تا شناخت بیشتری از ظرفیت بازیکنانش به دست آورد.

مورینیو در نشست خبری خود پیش از دیدار با استوک سیتی گفت: همواره هر بازی یک بازی بزرگ است. بازی با واتفورد هم همین گونه بود و ما سه امتیاز را از دست دادیم؛ به همان سان که برابر منچسترسیتی شکست خوردیم. فرقی نمی کند، تمامی مسابقات برایم اهمیت دارند ولی ما در ماه اکتبر رقبای بزرگی را پیش روی خود داریم که این مسئله ای انگیزه بخش است. به زمان نیاز دارم تا بازیکنان را در شرایط متفاوت ببینم. وقتی به باشگاه جدیدی پا می گذارید، همیشه چیزهای زیادی است که می توان از بازیکنان شناخت. شناخت همه آن ها مدت زمان زیادی می طلبد. در ماه های نخست، همیشه شگفتانه ای پشت در قرار دارد.

او ادامه داد: من در هر بازی چیزهای بیشتری را درباره بازیکنانم فرا می گیرم. دوست دارم که آن ها را بیشتر ببینم، تا شناخت بیشتری از آن ها پیدا کنم. من قصد داشتم (در دیدار برابر زوریا) 20 دقیقه ای ممفیس را به میدان بفرستم اما نتوانستم.

ما به ترکیب تیم نیاز داریم، این چیزی حتمی است. لیگ اروپا رقابتی است که بیش از رقابت های داخلی کار تیم را با اختلال مواجه می سازد زیرا باید پنجشنبه ها بازی کرد و این کار سختی است.

هنریک مخیتاریان با پشت سر نهادن مصدومیتش از ناحیه ران پا، آماده دیدار روز یکشنبه برابر استوک سیتی است و انتظار می رود لوک شاو نیز پس از غیبت در دیدار برابر زوریا که دلیل آن بیماری عنوان شد، قادر به بازی کردن باشد.

تیم مارک هیوز تنها 2 امتیاز از شش دیدار نخستش در این فصل از رقابت های لیگ برتر کسب کرده است و هم اکنون در جدول رده بندی مسابقات، از آخر دوم است. با این حال مورینیو نگرشی متفاوت دارد:

استوک سیتی تیمی نیست که جدول رده بندی به ما می گوید. مربی شان، بازیکنان شان و تیم شان خوب هستند.وقتی به جدول نگاهی می اندازم، این جایگاهی نیست که استوک سیتی واقعا به آن تعلق دارد.

مطمئنم که تا پایان ماه می، آن ها به جایگاه معمول شان باز می گردند. آن ها به آنجا خواهند رسید.

604/602

کد خبر: 682751

وب گردی

وب گردی