تهران- ایسکانیوز: تیم ملی والیبال جوانان در هفتمین دیدار تدارکاتی و دوستانه خود در بلغارستان موفق به شکست تیم باشگاهی اسلاویا شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال جوانان در ادامه  اردوی برون مرزی 20 روزه خود تیم اسلاویا را شکست داد.

شاگردان فرهاد نفرزاده در این دیدار تدارکاتی در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 23، 29 بر 27 و 25 بر 21 حریف خود را شکست دادند تا با هفت پیروزی اردوی بلغارستان را به پایان برسانند.

ملی پوشان جوان ایران در اردوی بلغارستان سه پیروزی برابر تیم جوانان این کشور و چهار پیروزی مقابل باشگاه های بلغارستان کسب کردند.

تیم ملی والیبال جوانان ایران امشب بلغارستان را به مقصد ترکیه ترک خواهد کرد تا ضمن برگزاری اردوی برون مرزی خود در این کشور از 12 تا 17 شهریورماه 3 دیدار تدارکاتی با تیم های باشگاهی ترکیه نیز برگزار کند.

تیم ملی والیبال جوانان 18 شهریورماه به کشور باز خواهد گشت و اردوی آمادگی بعدی خود را از 21 شهریورماه در کمپ تیم های ملی والیبال ایران آغاز می کند.

هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر 20 سال آسیا از 25 مهرماه سال جاری به مدت 9 روز در بحرین برگزار می شود.

این رقابت ها با حضور 20 تیم در چهار گروه مقدماتی آغاز خواهد شد که تیم ملی والیبال جوانان ایران با تیم های هند، ترکمنستان، هنگ کنگ و قطر همگروه است.
کد خبر: 68358

وب گردی

وب گردی